maha67
maha67
hi em-ayham ur lucky to be in the state becuase when my son turn3 i took him to our school distrect in arizona at the spicial education and they inroled him in school for free w/ the bus is free ( so special needs kids the school s they take them for free and they get them free speach thoeropy start from now to check for him on special education w/ the district and good luck and because ur from middle east when ever u go and visit ur country take him to the doctors there because our arab doctors they are NO #1 DR in the world and let them check his tounge because i heard they have somthing under there toung and it need to be cut only arab drs do that and good luck dont worry belive me my son now is 4.5 and he start talking in english more than arabic but who cares as long as he understand arabic iam fine
maha67
maha67
السلام عليكم
نسيت اقول لك انه ابنك ممكن يجننك ويخليكي عصبيه لكن تزكري انه هو سوف يبدأ بالعصبيه لانه مش قادر يعبر عن نفسه ( please ما تضربيه عندما يعاندك لانه he is frustrated too
المتفائلة0
المتفائلة0
ان شاء الله تستفيدين من كلام البنات بس اهم شئ اهم شئ انك ماتضربينه ابد ابد ترى ماله بعد الله في هالدنياء غيرك

مهما كان حبيبتي وعصبتي لاتضربينه على طوووووووووول اذكري ربك بصوت عالي والله يريحك ويصبرك

ياااااااااااارب وتشوفين الحلو رجال مصلحه ربي لكن اصبري انتي واطلبي العون من رب العالمين00

حبيبتي ما وصيك تكفين لاتضربينه000والله يحفظكم من كل شر ويسعدكم 0
am-ayham
am-ayham
I would like to thank you all guys and I want to say I love youuuuuuuuu
am-ayham
am-ayham
شكرا جزيل لكم اخواتي على تعاطفكن وانشاء الله يبارك ربنا فى اولادكم
اختي مها اشكر لك ردك واريد ان اعلمك بان هناك موعد مع طبيب خاص قريب جدا ويمكن يسير يعطه مثل كورسات او سشن علشان يتعلم انا لسه ما رحت ولما اروح راح احكي لكم شوى بيسير بس انشاء انه يستفيد لاني لا اثق في اطباء امريكا لانهم دائم يخلوني متوتره على ابني /
سوف انتظر واتبعكم في انتيجه والموعد في فبراير10 وفي هذا التاريخ يكون ابني قد ام بالضبط السنه و النصف يعني 18 شهر وعلىفكره سوف يكلف هذه الزياره الوف الدولارات لكن الحمد لله بانا نمتلك انشورنس متاز حتى لو مهما كلفنا سنفعل من اجل ابني الغالي اما ان انتظر حتى يتم السنه الثالثه ن غير ما يتكلم او يعرف بمضغ مسبط فانالا استطيع ان انتظر
والله يمكن اموت.
اود فعلا ان اشكر كل من كتبت لي ولو حتى حرف واحد وجزاكم الله الف الف خير ودمتم لاختكم المحبه.