don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
وعليكم السلام يا حبيبتى كل سنة وانتى طيبة ... اتاخرتى علينا المرة دى يا احلام ازيك ؟ وازى الاسرة ؟ان شاءالله تكونوا بخير . فينك يا بنتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخييييييييير

عاملين ايه كلكم

دندونة

انا ملاحقة على واحدة ، دي معلماني الأدب انا وباباها ما نعرفش نكح حتى في وجودها احسن تصحى

هم البنات فين فعلا؟

انتي فيييين يا امولة
وسام
هبة
منى
روني
موتي
كل البنات فين

ازيك يا احلام

رواء

انا لسة مش رحت على موضوعك بالتهنئة اصلي بادخل النت سرقة والله في غفلة من ياسمين ، اعمل ايه شبرين ونصف معلماني الأدب

دينا ممكن تسألي لي الدكتور على حاجة؟ اصل ياسمين بقالها فترة تعبانانة من الغازات وبعدين من امبارح على طول تحزق ووجهها يحمر وتفضل تصرخ وما تسكتش الا اذا نامت على بطنها، زوجي بيعطيها نقط للتهدئة مش عارفة اسمها وطبعا بنعطيها بيبي كالم بس برضه مش في فايدة
spanishflower
spanishflower
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم
معلش يا دون هارد في السريع علي ام ابيها لحد ما تكلمي انتي الدكتور
بصي يا ام بيها هما اول 3 شهور بيبقوا صعب خالص يعني المغص كتير و الحل معاه بلاش الادويه المهدئه بتاعه الاطفال لانها ممكن تعمل امساك مزمن
دايما استخدمي خلطه الاعشاب الطبيعيه (الكمون و اليانسون) و اغلي منهم و اديها بالمعلقه او حطيه في ببرونه او قطاره
و دايما لما ييجي المغص نيميها علي بطنها و اعملي مساج بسيط بايديكي علي ضهرها و قلللي انتي في اكلك من الحاجات اللي تعمل غازات (بصل توم كرنب كده يعني)
و ربنا معاكي ان شاء الله
Hodhoda
Hodhoda
السلااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم جميعا وكل عاام وأنتم بخير
السلااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم جميعا وكل عاام وأنتم بخير
الف الف مبروك يا ام ابيها :icon28: :icon28: :icon28: :icon28: :icon28:
والف حمد لله على السلامة رجوعك بالسلامة
ربنا يخلى لك ياسمين :27: يارب ويطرح فيها البركة ويجعلها ذرية صالحة باذن الله
وحشتينى موت ونفسى قوى اشوف بنوتك الامورة
والله فرحانة لك من كل قلبى
don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الفل يا رانيا عاملة اية ؟؟وازى البناتيت الصغيرين ؟يارب تشوفيهم عرايس اد الدنيا وبالنسبة لام ابيها انا رديت عليها امبارح على طول بالتليفون

هودهودا صباح النور واحنا كمان عايزين نشوف النونو بتاعك شدى حيلك بقى وخلى النونو هو اللى يروح يزور ياسمين