دنيا العجب
دنيا العجب
الحمدلله على كل حال
الله يكتب اللي فيه الخير احنا نستعجل وماندري وش المكتوب
ايسكريم جامبو
بصى حبيبتى انا عن تجربة الانقطاع فترة طويلة عن التنشيطات ثم العودة اليها يسبب الحمل انا كنت اجهضت من سنتين اول زواجى و من بعدها عانيت من لخبطة دورة و ضعف تبويض اعطونى كلوميد تعبت منه و زاد وزنى ثم اخذت حقن مونوجون و ابر تفجيرية كدت اموت و الله من فرط التنشيط الى ان هدانى ربى انى اوجه طبيبيى انى انظم الدورة 3 شهور ببروجيلوتون كنت توقفت عن المونوجون من 5 شهور قبله انتظمت خلالها لكن اول شهر بدون دوا اتاخرت 8 ايام بس كنت ساعتها فى الحج قالوا يمكن من السفر و الله الشهر اللى بعده قلت لطبيبى عاوزاها تنتظم تانى زى قبل زواجى هو لازم بالدوا؟؟؟؟؟اقترح حقن جونال اف 75 هى مناسبة لحالتى تعمل تنشيط معقول بحيث لا تزيد البويضات ابدا عن 20 و ما تحتاج ابر تفجيرية و فى نفس الوقت منظمة للدورة و الحمدلله حملت ادعيلى بعد معاناتى أكمل على خير علما مغتربة فى السعودية و مصرية بس نصيحتى قطع التنشيط فترة يخللى له اثر عند العودة له نسيت اقولك كمان كنت الشهر المذكور ده اشتركت فى هذا المنتدى و عملت رجيم مع الاخوات و نزلت 5 كجم الفكرة مش ال 5 كجم هى فكرة انى انشغلت مركزة فى خسيت كام و هنزل قد ايه حتى ليلة ما كنت منتظرة احلل قلت لأختى حتى لو مش حمل كالعادة صدمتى مش هتبقى زى كل مرة لانى مبسوطة انى خسيت لازم تنشغلى فهمتينى و قربى من ربنا بأى حاجة زيادة عن العادى عندك و اعرفى انه رزق من عند الله بس بميعاد بس احنا اللى عن جهل نستعجله
بصى حبيبتى انا عن تجربة الانقطاع فترة طويلة عن التنشيطات ثم العودة اليها يسبب الحمل انا كنت اجهضت...
مشكووووووره يالغاليه وانا انشاء الله ببدى بالتمرين انا بديت برجيم وكنت اخاف اكون حامل ولاعملت تمارين والحين بعمل

مدري يااابنات على انو نزل مني علامات الدوره بس احس انو بعد عندى امل ياااااااااااارب مدري احساس ولاصدق
دلفينا
دلفينا
الله يرزقك ياقلبي الشهر الجاي الله كريم ..اسئل الله العظيم انه يرزقك الحمل القريب ويفرح قلبك يارب
الله يرزقك ياقلبي الشهر الجاي الله كريم ..اسئل الله العظيم انه يرزقك الحمل القريب ويفرح قلبك...
mtree20
mtree20
الله يعوضك الشهر الجاي حبيبتي والحمدلله على كل حال والله يرزق كل المحرومات
ايسكريم جامبو
مشكورات ياقلبي انتو
ببطل افكر بالحمل وببدا من بعد بكره بالعسل واللقاح واستمر عليهم لين احمل والله كريم