naa4000وبس
naa4000وبس
اخت العلياء جدا هل انتى جبتيه من المانيا وهل عندك فكرة اذا موجود فى السعوديه

اخت gegeelgindy انا انصحك ان تروحى لدكتور عقم او ذكورة وتسالينه عن طريقه هذا الافضل لك
داريين
داريين
هل أحد عنده علم هذا الدوء ينفع للي عندهم دوالي ولا لا ؟؟؟

جزاكي الله الف خير ام جوري
وربنا يرزقك الذريه الصالحه يارب
الجـــــادل
الجـــــادل
جزاكى الله خيررررا انا كمااااان جبته صاحب زوجى ارسله لنا من المانيا وارسل كمان معاه دواء اخر اسمه اورثومول نتال وقاله ده لزوجتك والتانى ليك انت بس انا عندى مشكله هو قال لزوجى انت مرة بالاسبوع وانا مرتين بالاسبوع وانا فى حيرة شديدة لان دوائى عبارم عن باكت يوجد به 5 برشامة وباكت اخر فيه برشامة واحدة +كيس فوار مش عارفة اخذ العلاج ازاى وزوجى مش عارف يقابل صاحبه من يومها وياريت تقوليلى كمان اختى كيفية استخدامه لزوجى هل فعلا هى مرة بلاسبوع تكفى ولا ايه وشكرررررا لكى
جزاكى الله خيررررا انا كمااااان جبته صاحب زوجى ارسله لنا من المانيا وارسل كمان معاه دواء اخر اسمه...
حبيبتي اذا الحبوب اللي عند زوجك لثلاث شهور يعني فيها 90 ظرف وكل ظرف فيها 2 كبسوله !
فهذي تستخدم كبسولتين يوميا وحده صباحا ووحده مساءا يعني كل ظرف ليوم واحد طبعا يستمر فيها يوميا لمدة ثلاث شهور
اما علاج الزوجه ماعندي علم فيها روحي عند دكتوره بتقرا الورقه اللي مع العلاج و بتشرح لك

والله يرزقج ان شاءالله
الجـــــادل
الجـــــادل
هل أحد عنده علم هذا الدوء ينفع للي عندهم دوالي ولا لا ؟؟؟ جزاكي الله الف خير ام جوري وربنا يرزقك الذريه الصالحه يارب
هل أحد عنده علم هذا الدوء ينفع للي عندهم دوالي ولا لا ؟؟؟ جزاكي الله الف خير ام جوري وربنا...
ما ادري والله بس زوجي فيه الدوالي بس اشترا هالدوا وبيبدأ فيه من بكره ان شاءالله
honey_lipes
honey_lipes
يعني ماشي الا في المانيا:( يا خساااااااره