cute rouma
cute rouma
اللهم امين خلاص اهه فى العد التنازلى ربنا يسعدها يا رب و يوفقنا جميعا
new asala
new asala
اللهم اااامين ،،، وعقبال كل البنات يارب
زوجي= الحيااااااة
فعلا ياجويا نيو اصاله منتهي الرقه والذوق والاخلاق وبجد صبورة وزي العسل ومبتتاخرش عن حد والله انا صبرت عليا وحجزتلي حجاتي مع اني اتاخرت عليها خدت منها الديرماكول اللي كلمه رائع شويه عليه وكمان الكونديشنر والسيروم روعه بجد للشعر وكمن كريم السليوليت اللي بدا بجد يعمل نتجه ويبان وكريم الصنفرة روعه بجد كل اللي وصلني روعه روعه وكفايه انها منتجات طبيعيه وكمان تجنن ونتيجتها باينه وفعاله وكمان جابتلي هديه حلوة زيهاوالله تستاهل كل خير وانا حظي حلو اني اتعاملت معاها وكسبتها اخت غاليه جدا جدا عليا وماقصرتش بلاتصال والمعامله الحلوة ربنا يخليها ويحفظها امين وكمان كل منتج شرحتلي ازاي استعمله وبجد ربنا يخليها هي طيبه وزي العسل ربنا معاكي ويوفقك كان نفسي اخد شامبو الحيه كمان بس الوقت مش مساعد بس ان شاء الله بعد ماجربت الحاجات الحلوة دي هطلبه ان شاء الله وانا سغيده اني كسبتك اخت ليا

وام حبيبه احمد متحرمش منك ياحلي اخت انا عارفه اني مجنناكي بس انتي اختي وانتي عارفه ربنا يعينك عليا ام حبيبه كانت اول اخت من مصر اتعاملت معاها وحاجتها كلها روعه وربي مااخدتش منها حاجه الا وكانت منتهي الروعه ودعتلها عليها والله ربنا يوفقها ويسعدها في تجارتها يارب لانها بجد منتهي الذوق وتستاهل والله وبتتعب معايا اي حاجه اطكلبها تدورلي عليها وتجيبهالي والله ربنا يكرمك يارب انتي عارفه اني تعباكي معايا بس متنسنيش في القطنيات :30: مش عشان هتجوز يبقي خلاص :42: لا والف لا انتي عارفاني:hahaha: وربنا يكرمكم يارب ويوفقكم وشكرا لجويا انها فتحت الموضوع لان والله كان نفسي انزله بس الوقت وكمان معرفتش اوفيهم حقهم بالكلام وربي
جويا جويا
جويا جويا
فعلا ياجويا نيو اصاله منتهي الرقه والذوق والاخلاق وبجد صبورة وزي العسل ومبتتاخرش عن حد والله انا صبرت عليا وحجزتلي حجاتي مع اني اتاخرت عليها خدت منها الديرماكول اللي كلمه رائع شويه عليه وكمان الكونديشنر والسيروم روعه بجد للشعر وكمن كريم السليوليت اللي بدا بجد يعمل نتجه ويبان وكريم الصنفرة روعه بجد كل اللي وصلني روعه روعه وكفايه انها منتجات طبيعيه وكمان تجنن ونتيجتها باينه وفعاله وكمان جابتلي هديه حلوة زيهاوالله تستاهل كل خير وانا حظي حلو اني اتعاملت معاها وكسبتها اخت غاليه جدا جدا عليا وماقصرتش بلاتصال والمعامله الحلوة ربنا يخليها ويحفظها امين وكمان كل منتج شرحتلي ازاي استعمله وبجد ربنا يخليها هي طيبه وزي العسل ربنا معاكي ويوفقك كان نفسي اخد شامبو الحيه كمان بس الوقت مش مساعد بس ان شاء الله بعد ماجربت الحاجات الحلوة دي هطلبه ان شاء الله وانا سغيده اني كسبتك اخت ليا وام حبيبه احمد متحرمش منك ياحلي اخت انا عارفه اني مجنناكي بس انتي اختي وانتي عارفه ربنا يعينك عليا ام حبيبه كانت اول اخت من مصر اتعاملت معاها وحاجتها كلها روعه وربي مااخدتش منها حاجه الا وكانت منتهي الروعه ودعتلها عليها والله ربنا يوفقها ويسعدها في تجارتها يارب لانها بجد منتهي الذوق وتستاهل والله وبتتعب معايا اي حاجه اطكلبها تدورلي عليها وتجيبهالي والله ربنا يكرمك يارب انتي عارفه اني تعباكي معايا بس متنسنيش في القطنيات :30: مش عشان هتجوز يبقي خلاص :42: لا والف لا انتي عارفاني:hahaha: وربنا يكرمكم يارب ويوفقكم وشكرا لجويا انها فتحت الموضوع لان والله كان نفسي انزله بس الوقت وكمان معرفتش اوفيهم حقهم بالكلام وربي
فعلا ياجويا نيو اصاله منتهي الرقه والذوق والاخلاق وبجد صبورة وزي العسل ومبتتاخرش عن حد والله انا...
الله الله الله .. دي الناس الناس الحلوة كلها متجمعه هنا ماشاء الله :2thmup:

ميرسي لمروركم ياحلووووات ....

فينك ياصاله مختفيه ليه يابنتي اتصلي بيكي كتييييييييير .....

زوجي = الحياة الف الف مبروك ياقمر .. وربنا يتتمم لك علي خير:icon28:
new asala
new asala
حبيبتى جويا
انا هنا ياقمر وتحت النظر وبعتلك رساله على الخاص ومستنياكى تكلمينى