بلسم الآمل
بلسم الآمل
مرحبا بكى اختى ليلة خريف واتمنى ان الله يفرح قلوبنا عن قريب باطفالنا ان شاء الله
اعجبنى اسم ليما لكن مامعناه والله يرزقك بليما ومحمد تؤائم ان شاء الله
تفيدة الشرقية
مررحبا ياليلة خررريف اولا سوال من اي مكان من مصر؟وش شعورك لما يقولو لك مبرووك حامل؟وعلى فكره انا بموت بمصر واحب مصر حته حته على قول اخوانا المصريين
ليلة خريف
ليلة خريف
منوره الكرسي اختي اول مره اشترك بالكرسي واتمنى اصير صديقه للكل سؤالي هو شنو هو اللون المفضل عندك ؟ وشنو هواياتك ؟ وشكرا
منوره الكرسي اختي اول مره اشترك بالكرسي واتمنى اصير صديقه للكل سؤالي هو شنو هو اللون المفضل...
يا اهلا وسهلا بيك وخلاص بقيتى صديقة لى :27:
لونى المفضل يا حبيبتى هو البنى وكمان الرمادى
عارفه انا كئيبة بس برتاح اكتر فى الالوان الغامقة الترابيه
هواياتى
اول حاجة الرسم جدااااااااااااااااا
تانى حاجه القراءة يعنى ممكن اقرأ كتاب بساعتين
تخيلى
تالت حاجه السفر والحمد لله زوجى كمان بيحب السفر فبيساعدنى على ممارستها بحرية وبحب
وكمان بيحب القراءة فبيجبلى كل انواع الكتب

نورتيييييييييييييينىىىىىى يا قمر وأنا بعشق توقيعك على فكرة وقولتلك قبل كدة توقيعك حلو مش عارفه انت فاكره ولا لأ
ليلة خريف
ليلة خريف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخ ـــــــــبارك ليلة خريف..؟؟ لله يرزقك بالذريه لصالحه وكل اخواتي يارب.. * كم سنة متزوجه؟ *هل لديك اطفال,وكم اعمارهم؟ *كم سنة لك تتعالجين من اجل الحمل؟ * هل زوجك يفكر بزواج اذا كان السبب منك..وماهو رائك فيه لو فكربزواج ؟ *ماهو برنامجك اليومي ..وهل انت موظفه؟ * ماهو مستواك التعليمي؟ * مانوع سكنك شقة.فيلا....الخ..؟ *كم وزنك وطولك.؟ واخ ــــيرآ شكرآ لك من اع ـــماق قلبي ا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخ ـــــــــبارك ليلة خريف..؟؟ لله يرزقك بالذريه لصالحه وكل...
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
انا بخير ياقلبى والحمد لله انت اخبارك ايه؟؟؟؟؟
انا متزوجة من 6 سنوات وماعندى أطفال ولله الحمد من قبل ومن بعد
........................................................
هاتستغربى لو قولتلك انا بس بدور على الحمل من سنة تقريبا او أقل يعنى طول خمس سنوات ما حسيت بحاجتى للحمل زى الوقت دا يمكن علشان حاسه انى بكبر وبدأت أخاف :44: وربنا يستر ويرزقنى ويرزق كل اخواتى الحمل السليم يارب
وبالنسبة لزوجى لو حابب يتزوج علشان الحمل انا ولله الحمد ماعنديش مشكله ويارب يرزقنا جميعا يارب
وهو لو حابب يتزوج الله يهنيه(واحده بايعه)خخخخخ
لا والله بس وقت اللى يجى يقول انا هاتزوج ولا هازعل لا والله بيكون وقتها باعنى وانا ما بزعل على اى حد يبيعنى بس هو للأن ما بيفكر بالزواج ولله الحمد وربنا يستر وأجيبله الولاد والبنات وكلنا جميعا ربنا يفرحنا يارب
............................................................
برنامجى اليومى :
أنا مش موظفة يا قمر
بدأت أصحى بدرى مؤخرا لان والحمد لله سجلت فى مدرسة تحفيظ قرآن وبرجع من المدرسة بقعد شوى مع جاراتى وبعدين ممكن بعد الظهر انام شوى وبصحى عالعصر واجهز الاكل وبعد المغرب بقعد معاكم حبيباتى عالمنتدى ولو فيه مشوار بالليل بنطلع او نروح زيارات بس وممكن اسهر شوى لو مفيش مدرسة الصباح
.........................................................
مستواى العلمى :بكالوريوس علوم قسم كيمياء وحيوان وطبعا تقدير عالى(بنت مجتهدة):35:
...............................................................
انا ساكنة بشقة
.............
جينا للسؤال المحرج :35: طولى 168 او 169 مش متأكدة
ووزنى 86:35::35::35: طبعا بعمل رجيم ووزنى دا بعد رجيم كمان كنت دبدوبة والحمد لله ربنا وفقنى وقدرت الحق نفسي قبل ما اتحول لبالونة :icon33:

نورتينى يا حبى وشكرا ليك وأسئلتك مية مية :39:
ليلة خريف
ليلة خريف
مــــــرحبآآ :) منــــــــــــــــــــوره الكرسي ياليلة خريف .. ان شاء الله ترتاحي فيه .. وان شاء الله راجعه لك مع الاسئله ..
مــــــرحبآآ :) منــــــــــــــــــــوره الكرسي ياليلة خريف .. ان شاء الله ترتاحي فيه .. ...
يا حبيبتى انت يا ديالا دا نورك انت بس انت مش واخدة بالك
مستنياكى يا قمر