semsem2005
semsem2005
ماشاء الله يام ياسمين ربنا يحفظها ويخليها انا ياسمين عندها سنة و8 شهور
ronii
ronii
انا جييييييييييييييييييييييييييت، اوعى السرييييييييييييييييييييييع اولا تسلم ايديكي يا دندونة عالحلويات الحلوة دي ثانيا، حاجرب يا ام ياسمين يا سكرة فكرتك و تسلميلي يا رب ثالثا، التوقيع بيختفي لو كتبتي اكتر من رد في توقيت مقارب من بعضه، هو بيظهر اول مرة و بعديت تلقائي بيختفي اذا كانت الردود متتابعة عشان الصفحات اللي حرام تضيع في التوقيعات، و انا بصراحة باهني المنتدى عالفكرة الحلوة دي بوسة كبيرة مني، و ارجع لكم بعد الفاصل
انا جييييييييييييييييييييييييييت، اوعى السرييييييييييييييييييييييع اولا تسلم ايديكي يا دندونة...
صباح الخير صباح الخير صباح الخييييييييييييييييييير يا حلوييين
عاملين اية و اية رايكو في البوريك بيبقي سحور حلو في رمضان
don
mona_abdelaziz
spanishflower
nohaa
Noody
mooty
egypt-jasica
semsem2005
مصرية رقيقة
صباح الفل عليكوا
ronii
ronii
انا جييييييييييييييييييييييييييت، اوعى السرييييييييييييييييييييييع اولا تسلم ايديكي يا دندونة عالحلويات الحلوة دي ثانيا، حاجرب يا ام ياسمين يا سكرة فكرتك و تسلميلي يا رب ثالثا، التوقيع بيختفي لو كتبتي اكتر من رد في توقيت مقارب من بعضه، هو بيظهر اول مرة و بعديت تلقائي بيختفي اذا كانت الردود متتابعة عشان الصفحات اللي حرام تضيع في التوقيعات، و انا بصراحة باهني المنتدى عالفكرة الحلوة دي بوسة كبيرة مني، و ارجع لكم بعد الفاصل
انا جييييييييييييييييييييييييييت، اوعى السرييييييييييييييييييييييع اولا تسلم ايديكي يا دندونة...
Noody مش تغلي الكاركادية لانة بيرفع الضغط لما يغلي،انقعية قبلها بيوم في مية عادية

mooty مبروك علي الملخص بس هو ملخص ايه؟؟؟؟

egypt-jasica
انا ورا الفريسكا لغاية ما اعرف
egypt-jasica
egypt-jasica
صباح الفل عليكى يارونى على فكره عجبنى البوريك اللى انتى عملتيه واوعدك اجربه قريبا جدا واقولك النتيجة وبفكر كمان احشيه لحمه مفرومه أو بيفى ايه رأيك انا كمان بعمل افتكاسات:laugh2:
spanishflower
spanishflower
ronii ronii :
Noody مش تغلي الكاركادية لانة بيرفع الضغط لما يغلي،انقعية قبلها بيوم في مية عادية mooty مبروك علي الملخص بس هو ملخص ايه؟؟؟؟ egypt-jasica انا ورا الفريسكا لغاية ما اعرف
Noody مش تغلي الكاركادية لانة بيرفع الضغط لما يغلي،انقعية قبلها بيوم في مية عادية mooty مبروك...
ازيك يا دندون
وحشاني خالص
تسلم ايديكي علي الحاجات الحلوه
بس عايزين التلخيص