محبه الله
محبه الله
هلا خواتى انا اويد كلامكم فى ان الرقم المسلسل والصناعه اهيه الفرق بين التقليد والاصلى اما علامة بينتا لا تدل اذا كان اصلى او تقليد لسبب ان هذى العلامة ماهيه الا تدل على المورد نفسه مو الماركة نفسها وبعهض العلب عليه هالعلامة والبعض لالا وبعد الكريم نفسه اهو الدليل الاصلى يعنى الكريم يمتاز بقوامه الثقيل وريحته وينزل من الامبول ثابت وغليظ وليس سائل او سايح
new asala
new asala
هلا اختي new asala انا لمن قلت الفرق حرف ال p كان قدامي العلبتين الاصلي والتقليد وفي نفس الوقت شفت صورك ولاحظت نفس الشي واستنتجت انه هذا الفرق يمكن اكون غلطانة ويمكن لا بس اتوقع العلبة اللي عليها حرف الp هي اللي بتكون اصلية من خلال تجربة شخصية
هلا اختي new asala انا لمن قلت الفرق حرف ال p كان قدامي العلبتين الاصلي والتقليد وفي نفس الوقت...
هلالا اختى العزيزة #اخت اخوها#
الصورة اللى ارفقتلك اياها كانت من نفس الطلبيه ومن نفس الوكيل ورغم كدة كان فيه علب عليها علامه p وعلب لا وعلب عليها علامه الpenta وعلب لا رغم انهم يجو مغلفين مع بعض بنفس الغلاف و من نفس الوكيل اللى اتعامل معاه من 3 سنوات والاستيكر بيتغير من طلبيه لطلبيه مرة استيكر كبير شوى ومرة اضغر لكن اللى دائما ثابت شكل الكتابه اللى على العلبه والاكواد وكذلك رائحة الكريم مميزة جداااا ...ارجو انى اكون افدتك
وتحياتى لكى
:26:
Banafsaj
Banafsaj
فعلاً انا قارنت العلب اللي عندي درجات 213 & 217 فيها حرف p اما الدرجات الباقية مافيها
مع انهم من نفس المكان وجاوني في حزمة وحده
يعني اللي راح يقلد الديرماكول بيقدر يقلد العلبة ويكتب عليها p وممكن الفرق يكون في شكل الكرين نفسه وكثافته مثل ماقالوا البنات :)