رِيَاش
رِيَاش
مبروك للاخوات اللي فازو واجتازوا الدوره بنجاح ويستاهلوا والله وتساهل ابله ياقوته كل خيير دحين نجي لمشكلتي العويصة هدي اللوحة الئيسيه في لوحة التحكم فين احط الصوه؟؟؟ يمكن في مشكله من الكلام اللي فوق اللي محددة عليه بلازرق يمكن يمكن؟؟؟؟؟؟؟ لالا هنا مكتوب الرجاء استخدام المحرر المتطور يعني عندي مش متطور استاذة ياقوته الحقيييييييييييييييني
مبروك للاخوات اللي فازو واجتازوا الدوره بنجاح ويستاهلوا والله وتساهل ابله ياقوته كل خيير...
لازم تنتظري شوي لين يطلع معك المحرر المتطور زي الانتقال للوضع المتطور اللي هنا بحواء لما نجي نكتب رد

واذا انتظرتي ولا طلع اتوقع فيه مشكله

وترا حتى عندنا موجود الكلام اللي بالازرق
ام اوج
ام اوج
اشكرك على دعواتك الحلوه واقول ولك بمثلها ياااارب ((( كان الله في عون العبد مادام العبد في عون اخيه )))).... نعومه شرحت طريقة ادراج صوره لواجهة المتجر لطلب الأخت رتوش وليس لرفع صوره منتج .. اذا هي صوره جديده لمنتج من اضافة منتج تختارين تحميل صوره وتحملينها من المجلد اللي انتي حافظتها عليه في جهازك .... اذا قصدك تحملين صوره ثانيه للمنتج في نفس صفحة المنتج فوق فيه كلمة وصف المنتج خلي الموشر في المربع الكبير اختاري ايقونة ادراج صوره يطلع لك مربع اختاري منه تصفح الخادم _ اسم الصوره _ وموافق وهنا لازم تكون الصوره محمله من قبل على لوحة التحكم عن طريق رفع صوره (على لوحة التحكم) وتكون مرفوعه بصيغة ipg ارجوا اني افدتك وحاضره لآي استفسار .... :26:
اشكرك على دعواتك الحلوه واقول ولك بمثلها ياااارب ((( كان الله في عون العبد مادام العبد في عون...
ياعمري عليك
اديني راسك ابوسة
لا لالا لاااااااااااااازم تجيبن راسك اوبسة

على الاموم باجرب الي شرحتية والله يسهل يااارب ياكريم
#رتووش#
#رتووش#
شكرا لك اشراقة خير
شكله المشكله في برمجة الموقع
راسلت استاذه ياقوته وان شاءالله تشيكلي عالموقع
YAKOTA
YAKOTA
ازيك يا رتوووش

اول انا اعتذر عن تاخيري لاني مشغوووووولة جدا في شغل كتير متراكم واسفة بجد اني اتمنعت عنكم شوية

والف الف شكر للتعاون من اشراقة خير ونعومة حبيبات قلبي

الله يبارك لكم جميعا يا بنات

رتووووووش

اقفي انتبااااه

وقوليلي المتصفح اللي بتستخدميه نوعه ايه

لو جوجل كروووم غيريه لانترنت اكسبلورر

وقوليلي

منتظراكي

والبنوتات اللي ليهم تصميم خاص ياريت يراسلوني بطلباتهم في التصميم والوانهم
علشان ابدا في تصميم متاجرهم واحدة واحدة

الله يجعل كل متاجركم فاتحة الخير
#رتووش#