don
don
ميرسي يا دون ميرسي يا موتييييييي انا كده فهمت يبقي انا السمنه كانت قليله في عجينه امبارح :D بس طلع حلو برضه و الله مش عارفه ازاي؟ :D
ميرسي يا دون ميرسي يا موتييييييي انا كده فهمت يبقي انا السمنه كانت قليله في عجينه امبارح :D...
وببركة دعاء الوالدين برضة يا موتتى ورانيا
أم العلاء
أم العلاء
miro miro :
انا عارفه يا دندونه انا بعاكسك وبنكشك بس :D
انا عارفه يا دندونه انا بعاكسك وبنكشك بس :D
حبيبتي دون
ما رديتي على أسئلتي
أم العلاء
أم العلاء
ميرسي يا دون ميرسي يا موتييييييي انا كده فهمت يبقي انا السمنه كانت قليله في عجينه امبارح :D بس طلع حلو برضه و الله مش عارفه ازاي؟ :D
ميرسي يا دون ميرسي يا موتييييييي انا كده فهمت يبقي انا السمنه كانت قليله في عجينه امبارح :D...
حبيبتي mooty
ممكن مقاديرك و طريقتك في القراقيش بما أنها لعبتك لأني جربت وصفات كتير و ما بتكون هي التي ببالي
لو ما عليكي كلافة
spanishflower
spanishflower
طب و الله يا دون انا كنت داخله اكتب انه مش بالنفس و لا حاجه دا ببركه دعا الوالدين لقيتك سبقتيني :D عقبال ما نزلت جومنجي من علي كتفي و شلت رجلي من ايد ندي اللي كانت عملاها مرجيحه
بقولك ايه يا جميل كتبتي الكانيلوني قبل كده و لا اكتبه؟
spanishflower
spanishflower
الاخت العزيزه ام العلاء
دون ردت علي اسئلتك كلها
اقري الصفحه من الاول :27: