randahlmy
randahlmy
مبارك بنات مصر رجوع ملفكم من جديد
مبارك بنات مصر رجوع ملفكم من جديد
مرسي خالص علي مجاملتك ياحواء

ابقي تعالي دائما زورينا ,,,,,,,,,,, البيت بيتــــــــــــــــــــك
randahlmy
randahlmy
بنات انا هاقوم انام الساعه عندي 10 مساء و انا حاليا كنت باذاكر بس لقيت نفسي عامله كده اشوفكم بكره ان شاء الله و كان لينا عمر
بنات انا هاقوم انام الساعه عندي 10 مساء و انا حاليا كنت باذاكر بس لقيت نفسي عامله كده ...
ربنا معاكي ياسبانيش ويوفقك يارب

تصبحي علي خير:26:
الكورنيش
الكورنيش
ان شاء الله يكون احسن ملف و مبروك يا سبانش الملف
اشطر واحدة
اشطر واحدة
السلام عليكم و رحمة الله

حبيت اسلم عليكم قبل ما اسيب الملف و المنتدى كله
و الله هو الاعلم قد اية انا فعلا حزينة انى حسيب ملف و اصحاب غاليين كتير على قلبى و ناس احببتهم فى الله
لكن للاسف انا ايضا لاحظت الكثير من التجاوزات و الاساءات لى و لاهل بلدى
و عندما نوهت فى الملف السابق ان اللى يشوف مصايب غيرة تهون علية مصيبتة لم يكن غرضى الاستهزاء او السخرية من احد بل ان كلامى كان واضح وضوح الشمس و ليس ذنبى ان البعض لدية عاهه يشعر بها .....
لذلك اشكركم حبيباتى اهل بلدى على كل شىء جميل كان بيننا و تشاركنا فية و اسأل الله العفو و العافية لى و لكم

استودعكم الله ...
spanishflower
spanishflower
السلام عليكم و رحمة الله حبيت اسلم عليكم قبل ما اسيب الملف و المنتدى كله و الله هو الاعلم قد اية انا فعلا حزينة انى حسيب ملف و اصحاب غاليين كتير على قلبى و ناس احببتهم فى الله لكن للاسف انا ايضا لاحظت الكثير من التجاوزات و الاساءات لى و لاهل بلدى و عندما نوهت فى الملف السابق ان اللى يشوف مصايب غيرة تهون علية مصيبتة لم يكن غرضى الاستهزاء او السخرية من احد بل ان كلامى كان واضح وضوح الشمس و ليس ذنبى ان البعض لدية عاهه يشعر بها ..... لذلك اشكركم حبيباتى اهل بلدى على كل شىء جميل كان بيننا و تشاركنا فية و اسأل الله العفو و العافية لى و لكم استودعكم الله ...
السلام عليكم و رحمة الله حبيت اسلم عليكم قبل ما اسيب الملف و المنتدى كله و الله هو الاعلم قد...
انتي يا كابتن شطوره
انا كنت داخله انام و حاليا باكتبلك بعين و نص
هو ايه ده اللي تسيبي الملف :(
انتي عارفه ان كل واحده فينا مميزه جدااا و الملف من غيرك و لا حاجه و ناقصنا كام مليون حاجه علي راي شاديه:42:
استهدي بالله و لا عايزانا نعمل مظاهرات تنادي برجوع شطوره :icon33: