هدى النفس

هدى النفس @hd_alnfs

عضوة نشيطة

اختكم فى الله بحاجة الى مشورتكم ونصيحتكم فما تبخلو على بها جزاكم الله الف خير

علاج السمنة والنحافة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواتى فى الله
فى البدايه احب احيى كل اخواتى عضوات المنتدى الكرام على المعلومات المفيدة جدا وعلى روح التعاون والحب الموجودة دائما بين كل الاخوات بارك الله فيكم جميعا اخواتى فى الله
وفى الحقيقة انا الآن بحاجة لارائكم ونصائحكم الغالية جدا على ولتشجيعكم كمان فانا وزنى الحالى للأسف الشديد........ 108 كيلو:44::44: واتمنى اصل اقل شئ الى 75 كيلو فى 3 شهور على الاكثر :ohplease:لان زوجى مسافر وسيأتى بعد 3 شهور واتمنى انى اعمل له مفاجأة بوزنى الجديد :rolleyes:فاريد نصيحتكم يا ترى اى رجيم ممكن ينحفنى هالكمية بفترة 3 شهور مع رياضة طبعا :confused-وهل لو عملت رجيم اسامة حمدى ممكن يفيدنى وانحف اللى اريده
ارجوووووووووووووووكم ما تبخلووووووووووووووووووون على بالنصيحة والافادة وارجو الرد سريعا
وجزاكم الله الف خير
40
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

الغرام الحزين
رجيم اسامه حمدي ممتااااااااااز
راح توصلين للوزن اللي تبينه
بس .. !!!!
راح ترجعين كل اللي خسرتيه بعدين
لنه من الرجيمات السريعه

نصيحه مني لك
اتبعي رجيم السعرات مع رياضه
والافضل تروحين لأخصائيه تغذيه
ونادي رياضي

وقولي انتي من اي منطقه؟؟
ولو كنتي في الخبر او الدمام
راح ادليك على اخصائيه تغذيه ممتااااااازه
هدى النفس
هدى النفس
رجيم اسامه حمدي ممتااااااااااز راح توصلين للوزن اللي تبينه بس .. !!!! راح ترجعين كل اللي خسرتيه بعدين لنه من الرجيمات السريعه نصيحه مني لك اتبعي رجيم السعرات مع رياضه والافضل تروحين لأخصائيه تغذيه ونادي رياضي وقولي انتي من اي منطقه؟؟ ولو كنتي في الخبر او الدمام راح ادليك على اخصائيه تغذيه ممتااااااازه
رجيم اسامه حمدي ممتااااااااااز راح توصلين للوزن اللي تبينه بس .. !!!! راح ترجعين كل اللي...
مشكورة اختى فى الله الغرام الحزين على سرعة ردك وتجاوبك مع مشكلتى وجزاكى الله الف الف خير حبيبتى:26: و يا ترى حبيبتى لو اتبعت رجيم سعرات هاقدر اوصل للوزن اللى باريده فى 3 شهور فقط :(
وانا حبيبتى من الرياض ومشكورة حبيبتى على ردك واهتمامك بمشكلتى :26:
شعاع نور
شعاع نور
جربى ريجيم متوازن وان شاء الله توصلى بس المهم ابعدى عن الريجيمات السريعة علشان جوزك يرجع يلاقيكى خسيتى وبرضة محتفظة بجمالك ونضارة بشرتك وربنا معاكى
وريقات الربيع
مشكورة اختى فى الله الغرام الحزين على سرعة ردك وتجاوبك مع مشكلتى وجزاكى الله الف الف خير حبيبتى:26: و يا ترى حبيبتى لو اتبعت رجيم سعرات هاقدر اوصل للوزن اللى باريده فى 3 شهور فقط :( وانا حبيبتى من الرياض ومشكورة حبيبتى على ردك واهتمامك بمشكلتى :26:
مشكورة اختى فى الله الغرام الحزين على سرعة ردك وتجاوبك مع مشكلتى وجزاكى الله الف الف خير...
افضل شي ريجيم السعرات

او النقاظ وياريت اختي تعرفي انج لو فقدتي الوزن بسرعه راح ترجعيهم بسرعه

يعني حتى لو فقدتي عشرين كيلو او خمسه وعشرين حلوين بثلاث شهور

والله يوفقج
هدى النفس
هدى النفس
جربى ريجيم متوازن وان شاء الله توصلى بس المهم ابعدى عن الريجيمات السريعة علشان جوزك يرجع يلاقيكى خسيتى وبرضة محتفظة بجمالك ونضارة بشرتك وربنا معاكى
جربى ريجيم متوازن وان شاء الله توصلى بس المهم ابعدى عن الريجيمات السريعة علشان جوزك يرجع يلاقيكى...
مشكورة اختى فى الله شعاع نور على نصيحتك الغالية حبيبتى وهاحاول انى ابعد عن الرجيمات السريعة لكن هل يا ترى لو عملت رجيم عادى هاقدر اوصل للوزن اللى باريده وجزاكى الله الف الف خير حبيبتى لاهتمامك بالرد على مشكلتى ونصيحتك الجميلة :26:واكيد الواحد يتمنى انه ينحف وبرضه يحافظ على جماله ونضارته