مرايم الكويت
مرايم الكويت
اهلا و سهلا حبيبتي نورتي المنتدى يا قلبي و بالنسبه للكامينوموتو ما اعرف اذا موجود بمصر و ل لا و انا لو كنت اعرف وين ينباع بالكويت كنت بعثته لك بس و الله ما اعرف
lagattina
lagattina
اهلا و سهلا حبيبتي نورتي المنتدى يا قلبي و بالنسبه للكامينوموتو ما اعرف اذا موجود بمصر و ل لا و انا لو كنت اعرف وين ينباع بالكويت كنت بعثته لك بس و الله ما اعرف
اهلا و سهلا حبيبتي نورتي المنتدى يا قلبي و بالنسبه للكامينوموتو ما اعرف اذا موجود بمصر و ل لا و...
thanks to all of you
really i'm so happy to read your cute words
i like this group because you deal with each other in polite and friendly way
i feel that i'm between a big family and i'm very happy to be amember in this great family
:26:
مدرسه اولى
مدرسه اولى
thanks to all of you really i'm so happy to read your cute words i like this group because you deal with each other in polite and friendly way i feel that i'm between a big family and i'm very happy to be amember in this great family :26:
thanks to all of you really i'm so happy to read your cute words i like this group because...
hi lagattina i m new too but shall i ask u what is KAMINOMOTO ?and what it is for?and finally thank u very much
Cute_JuMaNa
Cute_JuMaNa
lagattina
اهلا يا قمر
كامينوموتو موجود في العزبي
و سعرة 230 جنية
و حجمة 180 مل

للامانة مجربتوش
انا اتصلت سألت و قالولي انه موجود

ممكن كمان تسألي في صيدلية سيف لاني للاسف نيسيت اسألهم خالص
Cute_JuMaNa
Cute_JuMaNa
مدرسه اولى
كمينوموتو دة عبارة عن
في نوعين نوع تونيك للشعر
و النوع التاني اللي اتكلمة عنه في المنتدي مسرع نمو الشعر
و قالوا بنات كتير ماشاء الله انه طول شعرهم جدا
و من ضمنهم الاخت habouba12 انه طول شعرها ماشاء الله شبر في خلال 3 اشهر
و غيرها من التجارب كتير

بس للاسف انا شايفة انن سعرة كتير بالنسبة للسعودية ( هنا 230 جنية - و هناك 70 ريال يعني يعتبر 105 ) و خصوصا ان الزجاجة مش هتكمل 10 ايام لانة بيستخدم مرتين في اليوم و هوا كلة 180 مل