جـنة
جـنة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يا حرام طيب مش كان قالى دا ال 3 بعشرة جنيه من المنيل كنت جبتله ياحرام
cat 2006
cat 2006
اسمعوا الخبر ده طبعا قريتو ان رئيس البنك الدولي في زيارة لأحد المساجد في تركيا خلع الجزمة كالمعتاد وهو على باب المسجد اكتشف ان شرابه مقطوع الفردتين (انا شفت الصورة وكانت مسخرة) وطبعا وكلات الأنباء صورته واتكسف من نفسه (على فكرة هو يهودي) المهم بقى النهاردة الحكومة التركية اهدته وهو ماشي دستة شرابات صناعة تركية علشان شراباتك كانت صيني وعلشان كده اتقطعت بجد اتكسفت له
اسمعوا الخبر ده طبعا قريتو ان رئيس البنك الدولي في زيارة لأحد المساجد في تركيا خلع الجزمة...
ام ابيهافعلا انا شفت الصوره والفردتين كانوا مقطوعين
وقرات النهارده الهديه ده بس مش عارفه ده احساسه اه وهو بياخد الهديه ده مش مكسوف وبس لا وكمان فضيحه بصور :hahaha:
أم ياسين
أم ياسين
هههههـ ضحكتينى و الله يا فاطمة المدام مش فاضيه تتمم على شراباته قبل ما ينزل و يتفضح كدا .
cat 2006
cat 2006
ام ياسين ...........على نفس السايت مكتوب ان البنت تنازلت بعد 24 ساعه وكمان كان فى شهود على كده بس الامين بيقول انه كان عايز يعمليا مخصر علشان عديت من غير تذكره

تخيلوا يا بنات امبارح ساعه كامه بالتاكسى من الاتوستراد من عند نادى مدينه نصر لحد احمد فخرى الطريق مش زحمه وبس ده كان زفت مدينه نصر كلها كده بس زهقت انا بقيت حاسه ان نص اليوم بيروح فى الطريق من البيت للشغل ساعه ونص الصبح واخر النهار ساعتين ولو فى اى مشوار ادى ساعتين كمان بجد كتير يعنى امبارح الحته ده بس ربع ساعه اخدها فى ساعه مش حرام
Noody30
Noody30
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

صباح الخير عليكم جميعا سواء العضوات القدامى او الجدد

بجد وحشتوني اوي اوي، و الف شكر ليكي يا سندريللا على سؤالك و ربنا ما يحرمني منكم ابدا و لا من لمتنا الحلوة دي

انا بخير الحمد لله بس الشغل مضغوط اوي من ساعة المدير القديم-الجديد ما وصل و بدأ يفوق لنا و انتم عارفين الاخبار مبتخلصش اليومين دول لو فاتحين الجزيرة و العربية حتحسوا بيا :) كمان الكمبيوتر عندي بيعمل دقات نقص كتير و اوقات كتير اوي مش باعرف افتح حتى الايميل، معلش بقى امسحوها في الكمبيوتر

سلامي لكم كلكم نفراية نفراية و يا رب دايما متجمعين على الخير و المحبة في الله و دعواتي لكم جميعا بالتوفيق في كل مشاريعكم و ربنا يفرج كرب كل مهمومة آمين