عايزة افتح مشروع.........

المشاريع والافكار التجارية الشاملة

ازيكم يا قمرات عايزاكم تساعدوني بالله عليكم بخبراتكم انا من مصر وعندي محلات في بيت أهلي في الدور الأول وفي ناس مأجرينهم دلوقتي بس مدة الإيجار هتنتهي في شهر يناير وانا عايزة افتح مشروع لنفسي في محل منهم أنا جامعية بس حالياً عندنا مفيش وظايف إن شاء الله اتخرج من الجامعه السنة الجاية عايزة افتح مشروع بس خايفة أعمل حاجه حرام يعني كنت بفكر افتح مشروع اكسسوارات ومستحضرات تجميل لكن خايفة واحدة تيجي تشتري مني وتتزين بيهم في الشارع واشيل أنا ذنبها واكيد مش هسأل كل واحدة تدخلي انتي هتتزيني بيهم لجوزك ولا ف الشارع فصرفت نظر عن الاكسسوارات والمكياجات لكن أنا بعرف اعمل اكسسوارات شعر واطواق وتوك قولت عمل كميات كبيرة واعرضها في المحل بس اكسسوارات الشعر مش كفاية عشان المشروع ينجح لازم اشتغل في أي حاجه تانية معاها اقترحوا عليا أجيب ايه مع اكسسوارات الشعر وتكون التكلفة عليا مش عالية وهل فعلا لو بعت عقود واسارو بناتي وواحدة لبستهم في الشارع انا كدة هشيل ذنبها ارجوكم شوروا عليا نفسي افتح المشروع ومش عارفة اعمل ايه
22
991

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

مصر الكنانة
مصر الكنانة
لا يمكنك مشاهدة هذا التعليق لانتهاكه شروط الاستخدام.
الف شكر يا قمر علي ردك ربنا يسعدك
ام غيد ٢٠١٧
ام غيد ٢٠١٧
افتحي بوتيك يهتم باناقه المراة من اكسسورات وملابس واعراض تجميليه ووووو ال

وكل وحده ذنبها على جنبها
🌹أشا🌹DZ
🌹أشا🌹DZ
سؤالك وخوفك من الله دليل على طيب اصلك ومعدنك الطيب اختي في امور الفتوى اسالي اهل العلم ولا تسالي هنا واللي تقولك ذنبها على جنبها هذا ليس دليل شرعي
بارك الله فيك وسدد خطاك
وفقك الله لما يحب ويرضى
مصر الكنانة
مصر الكنانة
سؤالك وخوفك من الله دليل على طيب اصلك ومعدنك الطيب اختي في امور الفتوى اسالي اهل العلم ولا تسالي هنا واللي تقولك ذنبها على جنبها هذا ليس دليل شرعي بارك الله فيك وسدد خطاك وفقك الله لما يحب ويرضى
سؤالك وخوفك من الله دليل على طيب اصلك ومعدنك الطيب اختي في امور الفتوى اسالي اهل العلم ولا تسالي...
طيب يا حبيبتي هو في قسم للفتاوي هنا في المنتدي ولا مفيش؟ ؟؟
ميوووم
ميوووم
ماشاء الله عليه
الله يرزقك