مناووووي
مناووووي
اللهم يا فارج الهم يا كاشف الغم ياربنا ورب كل شيء ومليكه سبحانك تباركت وتعاليت ...
اللهم إني أسألك بأنك أنت الله الواحد الأحد الفرد الصمد الذي لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا أحد .... أن تفرج كربة كل أخت مسلمة ومؤمنة لم تحمل بأن تيسر لها جميع أمورها وتنال مرادها... وتوفقها لما تحبه وترضاه.. أمين يارب العالمين .....

اللهم لا تذرني فردا وانت خير الوارثين وحيدا وحشا فيقصر شكري عن تفكيري بل هب لي عاقبة صدق ذكورا واناثا آنس بهم من الوحشة واسكن اليهم من المودة واشكرك عند تمام النعمة ياوهاب ياعظيم يا معظم ثم اعطني في كل عافية شكرا حتى تبلغني منها رضوانك في صدق الحديث واداء الامانة ووفاء العهد.

(اللهم صل وسلم على محمد وآل محمد)
درر في مكانها
درر في مكانها
اللهم آمين اللهم آمين اللهم آمين
kokar_2001
kokar_2001
ربنا يبارك فيكم يا بنات يا رب

بس يا ريت نتشارك كمان فى التجارب كل واحدة تقول مشكلتها و تجربتها عشان نقدر نستفيد

ربنا يكرمنا جميعا بأذن الله ياااااااااااااا رب
kokar_2001
kokar_2001
حبيبتى انا فعلا كنت فى منتدى تانى و لكن المنتدى ده قف فى وشنا باب الرحمة اننا نكون مع بعض ففتحت الصفحة دى عشان يكون تجمع لكل البنات اللى فى المنتدى التانى عشان تقدر نتجمع و نتواصل

بس انا مع الاسف مش عارفة اوصل لطريقة انى اقدر اجمعهم هنا

يا رب الهمنى الصواب
زدني صبرا
زدني صبرا
حبيبتى انا فعلا كنت فى منتدى تانى و لكن المنتدى ده قف فى وشنا باب الرحمة اننا نكون مع بعض ففتحت الصفحة دى عشان يكون تجمع لكل البنات اللى فى المنتدى التانى عشان تقدر نتجمع و نتواصل بس انا مع الاسف مش عارفة اوصل لطريقة انى اقدر اجمعهم هنا يا رب الهمنى الصواب
حبيبتى انا فعلا كنت فى منتدى تانى و لكن المنتدى ده قف فى وشنا باب الرحمة اننا نكون مع بعض ففتحت...
:26: الله يجـــــزاك كــــل خيــــــر :26:

ويحقق كـــــل أمـــــانيـــــــــــكمـ

ويثبتنـــــا ويلهمــــنا الصـــبر ،،،

ولا تنسووون قول

(((((((((((((((((((((( أنــا لله وأنـــا أليــــه راجعــــــون ))))))))))))))))))))))))))))))

لأن حرماننا يعد مصيبه ،، ومامن عبد يصاب بمصيبه ثم يرددها إلا آجره الله في مصيبته وأخلفه خيرا منها

وكلما تذكر مصيبته وقالها >>>> كتب الله له بها أجر >>>> خير عظيم لنا ولله الحمد