zeireda
zeireda
أنا متشكرة على الافكار جدا :)
أنا معملتش عيد الميلاد بره لان لوجينا عندها سنة واحدة ولسه مش بتمشى فا مش هتحس بالفرق ممكن من السنة الجاية ان شاء الله
وكمان أنا مش هضحك عليها بشوية سندوتشات والله ده انا ان شاء الله هعملها بوفيه وهمى (ربنا يقدرنى ان شاء الله) دى لولة اول العنقود :D
وبعدين أنا هعمل روزبيف ان شاء الله وسمبوسك وسبرنج رول ومحشى ورق عنب وتوست كده أشكال نزلت جبتله قطاعات وكنت هعمل turkey بس لقيت هيبقى كبير ومش مكانه قلت اخلينى فى السندوتشات والحاجات النواشف وهعمل البيتزا اللى هى أحجام صغيرة وكده
وبالنسبة للتونة أنا خايفة من الزفارة ولا ايه؟؟؟
فهمتى على بقى هعمل ايه؟؟مش كفاية كده ولا قليل؟؟؟
وبالنسبة للحلويات هعمل tarte اللى هى صغيرة دى ودنش وحلوى صغيرة كده اللى هى بالمارس دى مع التورتة الكبيرة اللى جيبنها من بره
مع السلطات بقى وكده ها ايه رأيك؟؟؟
العدد حوالى 15 ممكن مثلا ومفيش أطفال كتير هم يمكن 3 بس أطفال
ناني5
ناني5
Don Don دون دون
إنتي فين ... تعالي شوفي مين هنا ؟؟
Zeireda مرحبا
كل سنه وانتم طيبين .. كل سنه ولجينا طيبه
عيد ميلاد سعيد .. وحفله جميله بإذن الله
الكلوب ساندويتش من الأطباق الجميله في الحفلات وخصوصا للصغار
بالتأكيد مش غايب عنك الأشكال والطرق لعمل الكلوب ساندويتش
أما الكميه ده راجع بالتأكيد لعدد الموجودين .. وعدد الأصناف المقدمه في البوفيه
حبيبتي .. كل سنه ولوجي بخير وربنا يسعدها ويسعدكم بيها
don
don
don don :
ماهو يا كهرمانة خلطة الشيكولاتة دى كستر بس بالشيكولاتة فيبقى لو عوزة تارت عادى تحطى الكستر و لو عاوزاة بالشيكولاتة يبقى تحطى الكستر اللى بالشيكولاتة يعنى يا دة يا دة الا ازا كنتى عاوزة تصنفى بقى يا سيتى و تحشى التارت بالنوعين و تدخلى مع البنات فى القايمة و تبقى الشيف كهرمانة ماشى ؟؟
ماهو يا كهرمانة خلطة الشيكولاتة دى كستر بس بالشيكولاتة فيبقى لو عوزة تارت عادى تحطى الكستر و لو...
حبيبتى نانى يلا اما نجيب حبل ونربطها عندنا قبل ما تمشى دة حتى عشان نضمن انها حتعمل البوفية هنا و ينوبنا من الحب جانب و لا احنا مكتوب علينا نعمل نعمل نعمل و بس ومفيش خدوا ؟ صباح الفل يا نانى :)

البوفية كدة مية مية يا زئردة و بالف هنا و شفا وهو مش ناقصه بس غير .......و ........؟ يا ترى مين ؟؟؟
حبايبى نوودى و مووتى ربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم
ناني5
ناني5
zeireda
الظاهر أنا ودون داخلين في وقت واحد
أنا بعد ما كتبت تركت الكمبيوتر فتره وبعد كده عملت إرسال
علي العموم دون وضحت لك وزياده
وكل سنه ولوجي طيبه
don
don
don don :
ماهو يا كهرمانة خلطة الشيكولاتة دى كستر بس بالشيكولاتة فيبقى لو عوزة تارت عادى تحطى الكستر و لو عاوزاة بالشيكولاتة يبقى تحطى الكستر اللى بالشيكولاتة يعنى يا دة يا دة الا ازا كنتى عاوزة تصنفى بقى يا سيتى و تحشى التارت بالنوعين و تدخلى مع البنات فى القايمة و تبقى الشيف كهرمانة ماشى ؟؟
ماهو يا كهرمانة خلطة الشيكولاتة دى كستر بس بالشيكولاتة فيبقى لو عوزة تارت عادى تحطى الكستر و لو...
ما تستنى يا نانى لما نشوف زئردة حتفهم النقط اللى انا حطاهالها ولا لأ بس بيتهيئلى ان انتى فهمتى قصدى ؟؟