don
don
don don :
شوربة الطماطم بصلة صغيرة مبشورة معلقة كبيرة سمن 4 وحدات طماطم معلقة صغيرة دقيق 3 معالق كبيرة حليب من 2 ل 3 كوب شوربة او ماء ملح وفلفل الطريقة قطعى الطماطم قطع صغيرة شوحى البصلة فى السمن و بعدين ضعى الطماطم عليها وافضلى قلبيهم لحد ماتحسى ان الطماطم مبقاش فيها ماء وتلاقى السمنة ظهرت على وشها يعنى زى ماتكون اتسبكت ضعى الدقيق عليها وقلبيهم كويس جدا لحد ما الدقيق يختفى ضعى الماء او الشوربة مع التقليب بسرعة برضة مع الملح والفلفل اتركى الشوربة على النار بس تكونى موطياها حوالى نص ساعة ثم صفيها بالمصفاة بعد ماتصفيها ضعيها على النار وضعى الحليب عليها يا دوب غلوة وبالهنا والشفا
شوربة الطماطم بصلة صغيرة مبشورة معلقة كبيرة سمن 4 وحدات طماطم معلقة صغيرة دقيق 3 معالق كبيرة...
ام ابيها ماتقلقيش كلنا بندعيلك وان شاءالله حتقومى بالسلامة
ازيك يا رونى ؟ بقالى كتير ماشفتكيش عاملة اية فى رمضان؟
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
ربنا يخليكي يا دينا ، باقي من الزمن 8 أيام مش 9 على فكرة التيكر ده غلطان في يوم
هبه عبد العظيم
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
ميرسى يا دينا على مجهودك كثر الف خيرك وعموما اذا لقيت اى معلومه تفيدكم برضه هحطها ان شاء الرحمن

ام ابيها يا عم انت مطنش وانا مش عايز اثقل عليك روحت وقلت عدولى وانا من يومها قاعد جنب التليفون كل ما اقوم اتحرك افتكر ارجع ثانى
spanishflower
spanishflower
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
مير سي يا دون
طب انا باعملها كده باحط البصله و الطماطم و بعدين الدقيق و اللبن بس باضربها في الخلاط و اصفيها و ارجعها علي النار تاني؟
طب لونها ايه احمر فاتح اصل انا معايا علي سيمون كده؟
don
don
don don :
شوربة الطماطم بصلة صغيرة مبشورة معلقة كبيرة سمن 4 وحدات طماطم معلقة صغيرة دقيق 3 معالق كبيرة حليب من 2 ل 3 كوب شوربة او ماء ملح وفلفل الطريقة قطعى الطماطم قطع صغيرة شوحى البصلة فى السمن و بعدين ضعى الطماطم عليها وافضلى قلبيهم لحد ماتحسى ان الطماطم مبقاش فيها ماء وتلاقى السمنة ظهرت على وشها يعنى زى ماتكون اتسبكت ضعى الدقيق عليها وقلبيهم كويس جدا لحد ما الدقيق يختفى ضعى الماء او الشوربة مع التقليب بسرعة برضة مع الملح والفلفل اتركى الشوربة على النار بس تكونى موطياها حوالى نص ساعة ثم صفيها بالمصفاة بعد ماتصفيها ضعيها على النار وضعى الحليب عليها يا دوب غلوة وبالهنا والشفا
شوربة الطماطم بصلة صغيرة مبشورة معلقة كبيرة سمن 4 وحدات طماطم معلقة صغيرة دقيق 3 معالق كبيرة...
ممكن يا رانيا تقوليلى بتعمليها ازاى ؟؟ واية اللى مش بيعجبك فيها بالضبط ؟؟؟ وعلى فكرة انا بعملها بطماطم حمراء ومستوية خالص منتظراكى يا رانيا