بنات شي عجيب للبشرة يبيضها ويصفيها

العناية بالبشرة

هلا بنات :02::02:

بنات من استخدم بودرة الورد الابيض يقولون ممتازة حبيت اخذ رايكم
21
4K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

صمت الليل
صمت الليل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،،

ليه بس كدة يا جميل 00 زعلانة ومعيطة وكمان رابطة منديل :confused: لالالالالالالا الوضع كدة صعب اوي مين زعلك قوليلي بس وانا املصلك ودانه 00 يا ستي هيصي ولا يهمك :17: :26:

مش هطول عليكي يا (دمعتي) 00 انا يا حبيبتي اللي اعرف انه يبيض البشرة كويس وبشكل فعال وفوري وسريع ومع الوقت هتبقى عسل يا عسل (ماء الورد) كل يوم في الليل اغسلي وجهك كويس قبل ما تنامي بالمستحضر اللي تستعمليه 00 وتنشفي وجهك عادي 00 بعد كدة تصبي في يدك شوية ماء ورد وتفركي به وجهك وما تنشفي فاهمة يا (زعولة) وتسبيه ينشف على وجهك لوحده بس تعملي كدة قبل ما تروحي تنامي مش تقفي تبحلقي في المراية وشوفي الصبح وشك شكله ايه وإدعيلي يا جميل 00 اخر مرة اسمع انك تبكي ولا زعلانة :27:

بالنسبة لبودرة الورد دي اول مرة اسمع عنها 00 بس انا اسمع عن بودرة موجودة في سوريا تتخفف بشوية ماء وتمسحي بها الوجه بقطعة قطن 00 ده مجرد كلام انا سمعته 00 بس اللي جربته فعلا وكويس اوي زي ما خبرتك (ماء الورد) 00 وسلام يا جميل وبلاش ندم ولا الكلام الوحش ده ماشي يا قمر

طمنيني عنك وربنا يحفظك من كل شر ويصلح لك كل حال آآآآآآآآآمين

:26: :27: :24:
عاشقة القران
عاشقة القران
صمت الليل صح لسانك اختي انا دائما احط ماء الورد على وجهي حتى قبل المكياج وبعد ما اتسبح لكن دائما احط ماء الورد في الثلاجة .
صمت الليل
صمت الليل
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،،

إن شاء الله تسلمي يا حبيبتي إيه الإسم الحلو ده :27:

ياااااااااااه انا اد ايه كنت مكتئبة دلوئت واسمك ده برد صدري اوي 00 المهم علشان ما نطلعش عن الموضوع 00 :27:

بس (دموعتي) إنتي فين انا والبنات بنرد عليكي 00 يااااااه انتي لسة زعلانة اوعي تكوني بتعيطعي هاهاهاهاهاهاهااااااااااااا :32:

حبيبتي (عاشقة القرآن) تمام اللي بتعمليه وخليكي عليه هو جميل جدا بس انا بخليه بره حطاه في الحمام جنب الكريمات والشامبو وحاجات اللزوم :41:

بس ليه تحطيه في الثلاجة ؟؟؟ في فائدة اكتر 00 أنا أعرف ان حاجات كتير تنحفظ في الثلاجة ان شاء الله هذكرها وابقي تابعيني يا جميل 000 بس هااااااا تدعلنا معاكي كدة علشان نكون عاشقات القران مثلك ويجمعنا ربنا كلنا في جنته تحت رحمته آآآآآآآآمين

ربنا يديم عليك رضاه وستره دنيا وآخرة

اختكم في الله (صمت الليل)

:27:
دمعة حزن وندم
دمعة حزن وندم
مشكورين حبيباتي على المشاركه وان شالله الله لايجيب الزعل بس اللي اسال عنه طحين الورد الابيض يقولون روووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه شنو يصفي ويبيض في خلال اسبوعين تحسين بالفرق

اختي اشلون قبل المكياج احط ماء ورد اشلون فهميني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صمت الليل
صمت الليل
حبيبة ئلبي 00 انا كدة مبسوطة اوي اني قرات ردك :26:

بس يا أمورة انتي فين سمعتي عن البودرة من فين ولا قراءتي عنها في مجلة ولا جريدة ولا ايه يا عسل 000
إسمعي أنا هسأل عنها وأدور عليها (إبحث مع الشرطة) هاهاهاهاهاااااااا :17:

أول ما أوصل لنتيجة على طول هبعتلك الرد من بكرة
سلالالالالالام يا جميل :27:

:26: :27: