don
don
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
يا صباح الفل يا نوودى يالى جاية رايقة و قاعدة باللبانة طبعا انتم كلكم اجازة الجمعة والسبت يا سلاااام ربنا يكتر من الاجازات انا بقى حنضف المطبخ علشان الملم القشر و البواقى عشان هبة تاخدها عندها للبشرة
don
don
don don :
مكنش العشم يا نوودى انكم فى الاخر تتفقوا كلكم على دندون
ناني5
ناني5
don don :
والله المكان هناك حلو قوي يا دينا .. بس أنا كده هأتوه منكم .. خايفه أروح ماأعرفش أرجع .. وإنتي عارفه صاحبتك .. عاوزه حد يمسك إيدي .. من كتر الكتابه ما هي حلوه .. مش عارفه أدخل المطبخ لا عندك ولا عندي .. يطلبوا ديلفري بقي النهارده .. إزيك المهم إنت
حتي العيش يا waswosa إيه الشطاره يا دون
أنا خلاص هأتمرد علي المطبخ وأدهن إيديه وأحط مايونير .. كفايه
Noody30
Noody30
don don :
ممكن تسيبونى بقى على waswosa اتاخرى انتى يا هبة .. عيش اية اللى عايزة تعملية و انتى متجوزة ؟؟؟ يعنى حتكونى خلصتى ماشاءالله كل اللى مطلوب منك فى البيت و الاولاد وفاضية تعمليلهم عيش ؟ لولا ان احنا بنتكلم على الهواء مباشرة كنت عرفتك غلطك وبعدين انا بنفض لحد برضة ؟؟ خدى ساتر منى دلوقتى
ممكن تسيبونى بقى على waswosa اتاخرى انتى يا هبة .. عيش اية اللى عايزة تعملية و انتى متجوزة ؟؟؟...
دندون حبيبتي دانتي انتي قمرنا كلنا و بنحب ننكشك و نعاكسك يا جميل و ياللا يا ستي خدي دي مني

و بعدين احنا نقدر نزعل ست الكل حبيبتنا؟؟؟ طيب و ناكل كده منين؟؟؟

و انتي فاكرة اني يوم الجمعة و السبت حانام كده عشان اجازة؟؟ لا ابدا دي ايام اجازتي هي ايام العبودية في المطبخ يا ماما :angry: تلاقيني زي سندريلا بتاعة الحدوتة لابسة المريلة و عمالة اغسل و اطبخ و اكنس و امسح بس مفيش ساحرة طيبة و لا فستان و لا جزمة بتلمع و لا امير و لا الساعة 12 باطلع ادري و اسيبله الجزمة!!!!! الامير عندنا بياكل و بعدين يتطرد على بيتهم و انا بقى اكمل لم الاطباق و خلافه!!!!

ياللا بقى خدي دي مني عالسريع
don
don
don don :
عشان كدة لما هبة فتحت قسم البشرة يانانى قلتلها حرام عليكم حتجرجروونا وراكم من المطبخ للبشرة لرواء للعرايس عشان تفضلى تقولى فى كل حتة كلمتين وترجعى ... طيب يا هبة ...طيب ماهى نوودى مسكاكى اهية هى ووزووزا ...الباتية و المخللات ...وبعدها يحلها الحلال وانا شغالة هنا و فى التلخيص و المفروض اقوم اطبخ