semsem2005
semsem2005
don don :
لألألألأ انا داخلة ابص بصه سريعه لقيت الملف عايز يترد علية حتة حتة ولقيت لسانى بياكلنى وايدى بتاكلنى فستنونى بقى اطلع البيتسا من الفرن وافضااااااالكم وارد عليكم بالتفصييييييييييييل سمعاكى بتندهى عليا يا موتى متستعجليش جيااااااااااااااااااااااااااااااااااااالك :hahaha: والدكتور طبعا مريت عليه ودى تيجى برضه ؟؟؟ دة دكتور روؤف كامل اللى فوق اسمه اية بتاع الحلويات صح ؟؟؟؟وان كان على ادويى الريجيم هما دول بس اللى انتى خدتيهم ؟؟؟ لسة لسة يا لوزة الصيدليات مليانة لسه وبالمناسبة لما اصورلك الماكينة بتاعتى بس حشوفها فين بقالى بتاع 30 سنة مبصتش عليها :hahaha:
لألألألأ انا داخلة ابص بصه سريعه لقيت الملف عايز يترد علية حتة حتة ولقيت لسانى بياكلنى وايدى...
كل ده بتطلعى صينية البيتزا ولا بتاكلى صينية البيتزا
وفى الاخر تقول لفت على كل دكاترة الريجيم ومفيش نتيجة
وكمان معلمة الدكتور بمحل حلويات يعنى اكيد بتطلعى من الدكتور على المحل
don
don
كل ده بتطلعى صينية البيتزا ولا بتاكلى صينية البيتزا وفى الاخر تقول لفت على كل دكاترة الريجيم ومفيش نتيجة وكمان معلمة الدكتور بمحل حلويات يعنى اكيد بتطلعى من الدكتور على المحل
كل ده بتطلعى صينية البيتزا ولا بتاكلى صينية البيتزا وفى الاخر تقول لفت على كل دكاترة الريجيم...
فى اية يا سمسمة ؟؟؟؟:pلا البيتزا مظلومة دة انا صورت الماكينة بس الصور هى اللى مش عايزة تنزل كل شوية اجرب بس معرفش معصلجة لية
ان طلع هو دة الدكتور بتاع لوزة فهو تحته محل ماديرا :06: تبقى قاعده مستنية دورك والريحه طالعه اقعد اخمن انا بقى :hahaha:
don
don
كل ده بتطلعى صينية البيتزا ولا بتاكلى صينية البيتزا وفى الاخر تقول لفت على كل دكاترة الريجيم ومفيش نتيجة وكمان معلمة الدكتور بمحل حلويات يعنى اكيد بتطلعى من الدكتور على المحل
كل ده بتطلعى صينية البيتزا ولا بتاكلى صينية البيتزا وفى الاخر تقول لفت على كل دكاترة الريجيم...

ازاى يعنى ارحم من الصويييييييييت

مش استضافه بس دى بتعمل كمان يوم سلف ممكن تودية وتسلفيه لحد :hahaha:

ياااااااااااااااا بنتى ياااااااااااااااااااحبيبتى الموضوع اكتر من موضوع شتا وصيف الموضوع ان سبحان الله كل حاجة وليها وقتها ( دة بيستحسن طبعا ) الطفل لحد سن المدرسة بياخد اساس التربية منك انتى من البيت بتحطى فيه الاساس لكن لما بيروح الحضانه بيتعامل مع اطفال وبيكتسب منهم تربيتهم وبتتحفر جواه من غير ماتحسى حتلاقى نفسك بتبتدى تقولى مثلا هو بيغضب بسرعه لية ؟؟ هو بيحط ايده فى بقه لية ؟؟؟هو بيزعق لية يعنى حاجات من هذا القبيل وانتى تفتكريها حاجات طبيعيه ظهرت عنده ....لكن لو مثلا ودتيه الحضانه قبل المدرسة يعنى عند 4 سنين بيكون تشبع اكتر وقت منك ومن اسرته وبيكون اتعلم يوافق او يرفض اللى بيتعرض عليه

ونعم المزايا والله:hahaha:

ونعم النصاااااايح يا ام معاذ

دة لو كان هو فهو بياخد كشف 100 ج و20 ج كل اسبوع
don
don
don don :
ازاى يعنى ارحم من الصويييييييييت مش استضافه بس دى بتعمل كمان يوم سلف ممكن تودية وتسلفيه لحد :hahaha: ياااااااااااااااا بنتى ياااااااااااااااااااحبيبتى الموضوع اكتر من موضوع شتا وصيف الموضوع ان سبحان الله كل حاجة وليها وقتها ( دة بيستحسن طبعا ) الطفل لحد سن المدرسة بياخد اساس التربية منك انتى من البيت بتحطى فيه الاساس لكن لما بيروح الحضانه بيتعامل مع اطفال وبيكتسب منهم تربيتهم وبتتحفر جواه من غير ماتحسى حتلاقى نفسك بتبتدى تقولى مثلا هو بيغضب بسرعه لية ؟؟ هو بيحط ايده فى بقه لية ؟؟؟هو بيزعق لية يعنى حاجات من هذا القبيل وانتى تفتكريها حاجات طبيعيه ظهرت عنده ....لكن لو مثلا ودتيه الحضانه قبل المدرسة يعنى عند 4 سنين بيكون تشبع اكتر وقت منك ومن اسرته وبيكون اتعلم يوافق او يرفض اللى بيتعرض عليه ونعم المزايا والله:hahaha: ونعم النصاااااايح يا ام معاذ دة لو كان هو فهو بياخد كشف 100 ج و20 ج كل اسبوع
ازاى يعنى ارحم من الصويييييييييت مش استضافه بس دى بتعمل كمان يوم سلف ممكن تودية وتسلفيه لحد...
لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اية علاقه شم النسيم بالريجيم ؟؟؟؟ ماهى الرنجة والفسيخ تبع الريجيم .... مش هما اسماك برضه :hahaha::hahaha:
لوزة_لوزة
لوزة_لوزة
don don :
لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اية علاقه شم النسيم بالريجيم ؟؟؟؟ ماهى الرنجة والفسيخ تبع الريجيم .... مش هما اسماك برضه :hahaha::hahaha:
لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اية علاقه شم النسيم بالريجيم ؟؟؟؟ ماهى الرنجة والفسيخ تبع...
فعلا الدكتور تحت ماديرا

مشكلة و الله

انا اروح للدكتور ادخل اشتري جاتوه و اخليه في المحل اقوله انا طالعة للدكتور لما انزل هخذ الحاجة

خخخخخ

لئيمة برضو :35: