joudaya

joudaya @joudaya

محررة برونزية

ساعدونى بنتى جننتنى

الأمومة والطفل

السلام عليكم يااحلى امهات
بنتى 10 شهور عصبيه جدا من الشهر السادس بتصرخ كده يعنى تطلع صوت من غير دموع وتتشنج وتشد على ايدها ووشها يخمر
ده لمجرد انحاجه وقعت منها او انا اخدت منها حاجه اوووووووووووو عاوزة حاجه
اليومين دول شغاله فيها حتى من غير سبب بجد اعصابى تعبت من كتر الصراااااااااخ
وكمان مش بتنام الا 7 ص لو نامت الساعه 3 بليل ربع ساعه تقعد عليها للصبح وياريتها بعد كده بتنام متواصل الا كل نص ساعه الاقيها بتعيط وصاحيه
هتجنن عندى اكتئاب والله مابنام ولا ببطل عيااااااااط
دلونى الله يخليكم اعمل معاها ايييييييييييه
9
878

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

شيوخها
شيوخها
يمكن اذانيها تالمها وتبكي منها او يمكن فيها ماغص وتبكي منه وماهي عارفه تقولك علشان كذا تبكي انتي بس عطيها كراويه مع يانسون مع نعناع مطبوخ شوي وحطي معه سكر نبات علشان يحليه وتشربه و ادعنيها بزيت مقري واقري عليها المعوذات
joudaya
joudaya
مشكووووورين على الاهتمام ولكنها كده من 3 اشهر معقولا معها مغص من 3 اشهر؟؟

التشنج هذا من ايش
بسكوت فارليز
بسكوت فارليز
للرفع
eman_way
eman_way
سلام حبيبتي
انا ما عندي الا بنوتة وحدة يعني خبرتي مو كتيير
بس بقلك شو بسوي
هلأ بنتي اكبر من بنتك (سنتين تقريبا) بتعصب وبترمي الاغراض على الارض وممكن تضربني معندهاش مشكلة ههه
انا لما تعصب كدة احضنها واطبطب عليها واعاملها بحنية واحاول تخليها تجيب الحاجة الي وقعت منها بهدوء ومرة على مرة راح تتعود
بالنسبة للنو مشكلة من سن السنة بديت اعاني بس قررت انها تنام على تختها ومتقومش ابدا طول الليل حتى لو قعدت تصرخ وفضلت صاحية طول الليل
بصراحة الليالي الاولى كانت مخيفة وزوجي يعملي مشاكل يحزن عليها وانا رافضة تماما انها تنزل عن تختها او تنام عنا
كنت اتاكد انها نظيفة وشبعانة ومش محتاجة حاجة واحطها بسريرها واطفي النوار والافضل انه تناموا انتوا معاها لانه مش حتنام وانته صاحيين
وبالنسبة للعصبية ممكن انتي تكوني عصبية وهيا بتاخد منك او من ابوها وبتتعلم
الازرق لوني
الازرق لوني
الله يخليكم
كيف اطلع صورة التعريف الخاصة فيني على المنتدى