Noody30
Noody30
ربنا يخليكي ليا يا ام ياسمين و شكرا على ردك، و ربنا يشفي لك مريضك. هي مشكلتي الاساسية التنويع له عشان ميزهقش. انا ماما كان عندها سكر برضه بس كانت محافظة على اكلها، اما بابا فعنيد و مش بيحب يمشي على نظام عشان كده عاوزة شوية افكار انوع له منها. تسلمي لي يا قمرة
mooty
mooty
صباح الخير با بنااااااااااااااااااات،،
وحشتونى مووووووووووووووووووت،،
انا كنت اجازة النهاردة واول ماصحيت دخلت على طول،،،

دندونة :
طبعا مش محتاجة اقولك عيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب
والله يا جماعة دون دى طيبة موووت اكتر مما تتخيلوا ، وعسولة موت موت موت ربنا يخليها لولادها يا رب..

على فكرة يا دون انا حملتة وبعتلك اللينك على الايميل بتاعك..
انا مش فى البيت اهو بس اتصرفت :)
افتحى الايميل بتاعك بقى ولو ما لقتيهوش ها ابعتهولك على الخاص...

هبة :
يا خبر النهاردة بفلوس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دة انتى متينى من الضحك ،
من الواضح ان مش رونى بس هى اللى دماغ يا دندونة ...

امولة باباكى عامل اية النهاردة ؟؟
Noody30
Noody30
صباح الفل يا موووتي، ايوة يا ستي الناس اللي بتاخد اجازات من ورايا!!! الحمد لله بابا احسن بس مزرجن شوية عشان نظام الاكل الجديد مش عاجبه، ادعولي ربنا يقويني خصوصا ان رمضان داخل و كله ممنوعات بالنسبة له
mooty
mooty
هبة يا هبة يا هبة يا هبة

كلها بكرااا كلها بكرااااااا كلها بكرة
بس وبعدة :)

:D :D
ronii
ronii
دندونة، بعد اذنك، عاوزة اسألك على اكلات خفيفة سهلة تنفع مريض السكر، سواء كغداء او فطار و عشاء، مش لازم تحطي الاكلة بالطريقة و المقادير، بس قوليلي قائمة اكلات و انا لو مش عارفة حاجة فيهم حاطلب منك الطريقة. معلش حاتعبك معايا بس اصل الدكتور مشدد ان اكل بابا لازم يكون صحي و الخيارات ادامي قليلة و هو بيزهق بسرعة، و من يومين بس مشي فيهم عالنظام زهقان و بيتملل و مش عاجبه حاجة. هو الدكتور قاله ياكل كل حاجة الا الكبدة و المخ و الكلاوي و الحاجات الدسمة و الحوادق و الحلويات و الحراق. حتى الاجبان و البيض انا مش لاقية حاجة اكلها له الا القريش و الجبنة البيضاء العادية و مش عارفة انوع له تاني ازاي معلش زهقتك و حاتعبك معايا، و لو اي حد عنده اقتراحات يا ريت يضيفها
دندونة، بعد اذنك، عاوزة اسألك على اكلات خفيفة سهلة تنفع مريض السكر، سواء كغداء او فطار و عشاء، مش...
صباح الفل عليكوا واحده واحده
حارووووح اعمل المايونيز تبع jasica و حعمل كفتة فراخ و اجيييييييي :27:
صباحو ابيض عليكواااااا ;)