shog22
shog22
اشتريه ياعسل والله اناجربته مع رجيم نزلت 17كيلوووووووووووو مره رهيب
اشتريه ياعسل والله اناجربته مع رجيم نزلت 17كيلوووووووووووو مره رهيب
مشكوره خيتو بس تكفين شو هو الرجيم اللي عملتيه الله يوفقك لحقي علي فديتك
up2me
up2me
السلام عليكم

انا ليه اسبوعين بسوي بحث مانى عارفه فين لاقى جهاز الاوربت تراك بلاتنيوم

وقررت افتح موضوع لقيت داه الموضوع جزاك الله خير اختى

انا انصحك نشترى جهاز اوربت تراكوبقوة وان شاء الله تنحفى عليه وترى هو ينحف ويصقل الجسم

يعنى مع مضاعفه المجهود ممكن يتحول الدهن الى عضل وتحسي وزنك مانزل لكنه يكون نزل وتحول لغضل والعضل يوزن

المهم السوال الى يطرح نفسه وبخصوصه كنت ابغى افتح موضوع

فين اقدر احصل جهاز الاوربت تراك ماركه اوربت تراك بلاتنيوم فى جده

رحت الفالح رحت غرناطه رحت يومارك بطله يجيبوه فى انواع تانيه بس حاستها اي كلام

واذا فى نوع بمتوى البلاتيوم يارت تدلونى جزاكم الله خير

الصراحه رحت الفالح لقيت عنده تايلاندى ب2000ريال وشايفتها كتير شويه وانا مزانينى بحدود 1000

ومشكورين ياحلوين
shog22
shog22
رففففففففففففففففففففففففففففع
shog22
shog22
up2me up2me :
السلام عليكم انا ليه اسبوعين بسوي بحث مانى عارفه فين لاقى جهاز الاوربت تراك بلاتنيوم وقررت افتح موضوع لقيت داه الموضوع جزاك الله خير اختى انا انصحك نشترى جهاز اوربت تراكوبقوة وان شاء الله تنحفى عليه وترى هو ينحف ويصقل الجسم يعنى مع مضاعفه المجهود ممكن يتحول الدهن الى عضل وتحسي وزنك مانزل لكنه يكون نزل وتحول لغضل والعضل يوزن المهم السوال الى يطرح نفسه وبخصوصه كنت ابغى افتح موضوع فين اقدر احصل جهاز الاوربت تراك ماركه اوربت تراك بلاتنيوم فى جده رحت الفالح رحت غرناطه رحت يومارك بطله يجيبوه فى انواع تانيه بس حاستها اي كلام واذا فى نوع بمتوى البلاتيوم يارت تدلونى جزاكم الله خير الصراحه رحت الفالح لقيت عنده تايلاندى ب2000ريال وشايفتها كتير شويه وانا مزانينى بحدود 1000 ومشكورين ياحلوين
السلام عليكم انا ليه اسبوعين بسوي بحث مانى عارفه فين لاقى جهاز الاوربت تراك بلاتنيوم وقررت...
ان شاء الله البنات يفيدونا مشكوره يالغلا
shog22
shog22
فووووووووووووووووووووووق