ام كنزى وايناس
ممكن انظم ليكم

انا ام لبنوتين توئم هما كمان عندهم فقر دم

انا عندى فقر دم

الدوخه
بس الكسل الصبح بس مو طول اليوم
واذا طلعت الدرج بحس انى هزيت جبل

بس وزنى زايد
79 كيلوا
وبسوى ريجيم

انا اعرف ان فقر الدم بيسوى ضعف والله اعلم

وكمان بشوف نقط سوداء مو دايما فى عيونى زى الخيال

وكمان فى عندى صداع نصفى

وايه كمان يا ام كنزى

تساقط الشعر في مره بقول انى رجعت صلعاء بس الحمد الله
وكمان شعرى رجع ناشف

ممكن تكون هده علامات فقر الدم
لانى حللت ولقيت 9
والاسبوع المقبل راح احلل
لانى بحس بتعب وكسل والم فى العظام
غرووووب نجد
غرووووب نجد
ممكن انظم ليكم انا ام لبنوتين توئم هما كمان عندهم فقر دم انا عندى فقر دم الدوخه بس الكسل الصبح بس مو طول اليوم واذا طلعت الدرج بحس انى هزيت جبل بس وزنى زايد 79 كيلوا وبسوى ريجيم انا اعرف ان فقر الدم بيسوى ضعف والله اعلم وكمان بشوف نقط سوداء مو دايما فى عيونى زى الخيال وكمان فى عندى صداع نصفى وايه كمان يا ام كنزى تساقط الشعر في مره بقول انى رجعت صلعاء بس الحمد الله وكمان شعرى رجع ناشف ممكن تكون هده علامات فقر الدم لانى حللت ولقيت 9 والاسبوع المقبل راح احلل لانى بحس بتعب وكسل والم فى العظام
ممكن انظم ليكم انا ام لبنوتين توئم هما كمان عندهم فقر دم انا عندى فقر دم الدوخه بس الكسل...
هلا وغلا وحياااااااااااااااااااااتس معناااا

مو بشرط فقر الدم يجي النحيف

كلا الاثنين معرضين لفقر الدم النحيفه
والسمينه:22: لانهااا ترجع على حسب نظامتس الغذائي

والله يشفيتس بس وش نظامتس ؟؟
عانيت بسكاتي
عانيت بسكاتي
انا بعد فينى فقر دم وشعرى يتساقط بشكل مو طبيعى ووصفتلى الدكتور فروز بس انا متوحمه على الحبوب ما اكلهاا من بعد بنتى الله يحفضهااااا
يمدحووووووووون الشمندر(اللى من جوااا احمر ) لفقر الدم اشربيه يوميا لمده اسبوع وشوفى كيف يرتفع الدم عندك (وطريقه الشمندر مع البرتقال خوذهااا من قوقل روعه
غرووووب نجد
غرووووب نجد
عانيت بسكاتي عسسسسى ربي لايحرمني منتس ياعسل
وردة في عالم حواء
هلا بكم هذا ثالث تجمع لي يعني اذا طولت عليكم دوروا لي في تجمعاتي الثانية هههههههه
انا عندي فقردم ومن سوء الحظ اني ما اقبل ادوية الحديدولاالزبيب والسلطات ماني مستمرة عليها
والاعراض اللي عندي/صداع
خمول
ضيق تنفس
تعب على اي مجهوداقوم به
اذا صعدت الدرج احس بثقل في راسي وش في الاذن دوخة وتسارع في دقات القلب