don
don
ممكن ارد على السؤال الموجه لدون الفراخ روووووعه يا رونى واحلى بكتير من المصرى المصرى فى الاخر بقت لها زفاره كده ومفتله ويوم الفراخ بيكون زى العلقه بس الفراخ دى تحسى انها ظازه وعجبتنا كلنا فى عزايم رمضان بالهنا عليكى بس قولى لى جبتيها بكام؟
ممكن ارد على السؤال الموجه لدون الفراخ روووووعه يا رونى واحلى بكتير من المصرى المصرى فى...
اهلا يا رونى :26: ماشى يا رونى وبالف هنا وشفا مقدما
ماما عاملة زى اختى بتعمل الكنافة فوق على النار والرقاق فوق برضه بتحب تعمل حاجتها فوق دايما

ازيك يا هوبة :26: الفراخ حلوة فعلا يا هبة؟؟؟ طب انتى جبتيها بكام؟؟ وياترى اوزانها اية ؟
don
don
مرسي ياجميل وانا مستنياكي
مرسي ياجميل وانا مستنياكي
don
don
don don :
هبه عبد العظيم
don don :
اهلا يا رونى :26: ماشى يا رونى وبالف هنا وشفا مقدما ماما عاملة زى اختى بتعمل الكنافة فوق على النار والرقاق فوق برضه بتحب تعمل حاجتها فوق دايما ازيك يا هوبة :26: الفراخ حلوة فعلا يا هبة؟؟؟ طب انتى جبتيها بكام؟؟ وياترى اوزانها اية ؟
اهلا يا رونى :26: ماشى يا رونى وبالف هنا وشفا مقدما ماما عاملة زى اختى بتعمل الكنافة فوق على...
انا مامتى كمان زى مامه رونى وهاله وبتطلع الكنافه اجدع منى ميت مره

ايوا يا دون جميله قوى الوزن كان 1100 الى 1500 والثمن 12 جنيه وشويه للفرخه دورت على الشيت عشان اجيب لك التمن بالظبط بس تقريبا رمينا الشيت

على فكره يا دون وكل سكان اكتوبر هايبر عنده زبده تحححححححححفففففففففففففه الى بالكيلوا ريحتها وطعمها مش عادى:)
ronii
ronii
hii عليييكووووا
انا ماما بردوا بتعمل الرقاق فوق..يكونشوا قرايب؟؟؟؟:)
الفراخ بأه 1100 ب 13.60 من مترو و لسه مش جربتها..ميرسي يا هبه علي المعلومه اجربها ان شاء الله:)