ايش الأسواق والمحلات الموجوده بمصر واللي تصلح للسياح

ياليت سرعة الرد
اختى كربوجه
الموضوع سهل جدااااااااا حيث انك عايزه حاجات راقيه اى اوتيل five stars حتنزلى تسألى فيه على القاعات و تشوفى اللى يناسبك و تحجزوا بس يفضل قبلها بفتره لان اغلب الاحيان القاعات فى الصيف بتكون محجوزه
بالنسبه لافضل كوافير و ماكيير فى مصر على الاطلاق هوكوافير عالمى اسمه محمد الصغير اسمع عنه بس معرفش مكانه لانى مش من القاهره انا من مدينه بورسعيد على الساحل بس صديقاتى فى القاهره يترددوا عليه دا افضل واحد فى القاهره على حد تعبيرهم هو و كوافير فى مصر الجديده اسمه حليم برده من اشهر الكوافيرات ممكن اجيبلك عناوينهم لو عايزه و انا فى الخدمه لاى اسئله اخرى و الففففففففففففف ففففففففففففففف فف مليون مرحب بيكوا فى مصر
حبيباتي مصر مليانة اماكن حلوة وكلة يعتمد على الدليل السياحي أو السائق اللي يكون معاكم وهو اللي بيوديكم على أماكن رررررررررررررائ عة ولو تبون أي مساعدة أنا في الخدمة
فيه عندك السفينة الفرعونية ررررررررررائعة وناس يسوون زواجاتهم فيها وهي عبارة عن سفينه طابعها فرعوني وتمشي في النيل لمدة ساعتين مع عشاء بوفية مفتوح
أما المطاعم الحلوة عدي وأغلطي وقولي ايش الأكلات اللي تحبينها ياألماسة وأنا اقول لك أما الأسواق عندك المركز التجاري التابع لفندق هيلتون رمسيس رائع واسعارهم حلوة
عندك أوركيديا مول وجنينا مول وأوركيديا أحلى وتقريبا 6طوابق
عندك وسط البلد فيه محلات روعة وبضاعتهم ممتازة ورخيصة
وفية محلات في الزمالك والمهندسين حلوة مرة
ولو أنتو عائلة وتبون طباخة مصرية أو سواق يدلكم على أفضل الأماكن ممكن أساعدكم لأني لسة جاية الأسبوع الماضي
وأنا في الخدمة بس تلاحقوا نفسكم حرام البلد حلوة ...والله يوفقكم
تحياااااااااااا اااااتي
الاخت كربوجه
اسفه ردى متاخر
عندنا فى مصر امكان كثييرة لافراح وبتكون فى الفنادق الخمس نجوم القاعات جميله خنصة قاعة فندق ماريوت بالزمالك او قاعة فندق انتركنتنتال فى التحرير على الكورنيش وايضا قاعة الف ليله وليله فى النيل هيلتون
بالنسبة لتسريحات الشعر يوجد عندنا احسن مركز تجميل وهو لمحمد الصغير ويوجد له فرع فى المهندسين فى شارع البطل احمد عبد العزيز وايضا فرع اخر فى فندق انتركنتنتال بالتحرير وفرع فى شيرتون هليوبليس
بالنسبه لفساتين السواريه عندنا هانى حافظ ما اشهر مصممى فساتين الافراح وايضا يوجد محل اسمه الندى فى جنينة مول بمدينة نصر غير باقى محلات الازياء فى المولات العادية

الساعة الآن 11:02 .