شكرا ليكي يا أنومة على وصفتك الي الكل اجمع عليها
شكرا يا لوتس الرياض وفعلا انا الي استاهل بس نفسي اعمله وانا كنت واثقة ان اكيد هنا حلاقي الطريقة
وشكرا على مجاملتك ان لغتنا حلوة وانتو كمان لغتكم جميلة
انا عشت في السعودية 3 سنين وكنت بتكلم زيكم برضه
حزن ودمع وبسمة 2007
شكرا انكم بتقرفوني في اكلة قلتلكم اني بحبها طب ايه رأيكم اني سمعت قبل كده ان أكل الكبده هو الي غلط ولو حنبص على الأكل الغلط حنلاقي ان الهمبورجر من بقايا الحيوان والخضار والفاكهة مليانة كيماويات وحاجات ربنا يحفظنا ويحمينا
بس برضه بحبه وحعمله
قال ارميه قال
ده انتو متعرفوش ان احنا بناكل كل حاجة في الحيوان الكرشة والمنبار والفشة والطحال وكل حاجة من نعم ربنا وحلال ولذيذة ولو كان فيه اي خطر كان الدين نهانا عن اكله
الهدى والنور وعز 2 وسمر الحسيني
ايوا كده هي دي الردود ولا بلاش
نينال5552 ( معلش بكسل اكتب انجليزي )
شكرا ليكي على طريقتك الحلوة

يا رب دبر لنا فاننا لا نحسن التدبير
واختر لنا فاننا لا نحسن الاختيار
عفوا يابنات ..بإمكانكم تبدون رأيكم بدون تجريح..!!

الغاليه سحر.

والله ماعندي فكره..بس تضايقت من اسلوب بعض البنات..

بالعافيه ياغاليتي.
ايوة حبيتي مرة نزلت الطحال و عملولي فيها فيلم هندي و احنا بناكل كل حاااجى في الخرووووووووووو ووووووووووف الكبد و الرءة و كل اللي يخطر على بالكم
علمتني الحيااااة ان ذنوبي العظيمة هي اس واساس كل البلاء والمصايب التي نزلت بي ..

فاللهم لا تعاملني بما انا اهله وعاملني بما انت اهله انت اهل المغفرة والكرم والجود والاحسان ..
ماتزعليش ياسحوووووووووور ه

يعنى هما لما بياكلوا الضب حد بيقلهم حاجه

انا بصراحه ماعرفش طريقته بس بجيبه محمر ولذيييييييييييذ من بره مع انى مكنتش باكله بس جبته اخر مره بانيه عجبنى جدااااااااااااا اااا

وابقى هاتى لسان كمان وغيظيهم خخخخخخخخخخخخخ
اقتباس مشاركة  (مدام شيرين_ام ادهم)
ماتزعليش ياسحوووووووووور ه

يعنى هما لما بياكلوا الضب حد بيقلهم حاجه

انا بصراحه ماعرفش طريقته بس بجيبه محمر ولذيييييييييييذ من بره مع انى مكنتش باكله بس جبته اخر مره بانيه عجبنى جدااااااااااااا اااا

وابقى هاتى لسان كمان وغيظيهم خخخخخخخخخخخخخ
يسلم بقك يا عسل
علمتني الحيااااة ان ذنوبي العظيمة هي اس واساس كل البلاء والمصايب التي نزلت بي ..

فاللهم لا تعاملني بما انا اهله وعاملني بما انت اهله انت اهل المغفرة والكرم والجود والاحسان ..

الساعة الآن 03:35 .