اللي عندها خدامه وتكلمها انجليزي او اللي تعرف انجليزي كويس تجي هنا..خلونا نساعد بعض

اللغة الأنجليزية

انا باذن الله قدمت على خدامه فلبيبنه وطلبت انها تعرف انجليزي.....<<<<<<<<شكلها ماهب بجايه من كثر الحنه..

المهم...انا عندي لفه الحمدلله يعني امشي حالي..لكن في اشياء مااعرفها...المهم انا قمت اقرى الدكشنري عشان اعرف معاني بعض الكلمات العربيه بالانجليزي...عشان في اشياء انا ماعمري حاولت اعرف معناها زي ادوات المطبخ الدقيقه..

المهم اني الحمدلله عرفت ووممكن اساعدكم اذا حبيتوا..

لكن جتني مشكله يمكن تفكرونها بايخه بس انا ودي مااكلمها عربي ابداااااااااااااااا..

اذا ابنك سوى شي وانتم بكرامه .فهمتوا قصدي اكيد

ايش تقولون لها بالانجليزي........

ايش اسمها

انا لقيت بعض الجمل...لكن في اكيد افضل منها عندكم .....وهذي اللي عندي..

There are many terms used to name waste eliminating activities and products, but most of these terms are not considered polite or proper to use in general conversation. If you are in a situation that requires you to name one of these activities or products, the following terms, in order of preference, can be used.
First choice:

solid waste = feces. The act is called defecation. The verb is defecate (I had to defecate. Jim defecated every morning.)
liquid waste = urine. The act is called urination. The verb is urinate . (Babies urinate often. Bob urinated twice during the long trip.)
Second choice:

solid waste = number 2. (Virginia had to do number 2 before we left home. The baby did number 2 in his diaper.)
liquid waste = number 1. (Billy had to do number 1 every time we went to the store.)

بانتظار ردودكم
10
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

¤§][ ريميه ][§¤
¤§][ ريميه ][§¤
وينكم؟؟؟؟؟
NOJOOM
NOJOOM
اتوقع لو تقولين لها قذاره او وساخه احسن Dirt and Grime
حنين الدلوعة
حنين الدلوعة
just tell her he wants the bathroom
أم نما و زياد
أم نما و زياد
إذا يلبس حفاظة قولي:

please, change the diaper

إذا يروح الحمام قولي:

take to bathroom, please

والله يعطيك خيرها و يكفيك شرها :)
¤§][ ريميه ][§¤
¤§][ ريميه ][§¤
هلا بنات اشكركم...

اشكرك اخت نجوم...وهذا اللي كنت اقصده...بس ابي بالتحديد وشو اسم الصغيره والكبيره بس بطريقة ذربه مثل ماقال الموقع يعني مثل احنا العرب نستحي نقول اسمها صريح مثلا ندلع الكبيره ونقولها كاكا..

فهمتوني..

خخخخخخخخخخ

ادري ماعندي سالفه بس ودي اعرف..

حنين ,,نبض الوفا ،،، ام نما وزياد

اشكركم حبايبي وبانتظار البقيه