ماشاء الله تبارك الله
إبداااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااع في إبداااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااع
هنيئا لكم بعضواتكم المميزات
وهنيئا لعضواتكم
بكم كمشرفات مميزات
شي يفتتتتتتتتتتتتت تتح النفس

صراااااحة دمار للي يسوووووي رجيم

احس اني ضعت بترحيبكم وضيافتكم ماشالله
خخخخخخخخخ
اقتباس مشاركة  (كنووز)

بس مين اللي قاعدين ترحبون فيه
استنى يا كنووز انا ححاول افهملك

اقتباس مشاركة  (Ooأم فيصـل oO)

نحن مشرفات اقسام الطبخ نرحب

بضيفاتنا الغاليات من عضوات ومشرفات عالم حواء

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته على احلى صحبه جميلة فى منتدى عالم حواء
انا حقولكم اللى انا عيزاة بصراحه ومن غير لف ودوران ماااشى ؟؟؟ انا من امبارح عماله ادخل الموضوع اقراه كله واخرج وبعدين ادخل واخرج وفى الاخر قلت لألألأ لازم ادخل بقى واسأل بنفسى والله انا مش عارفه انتوا تقصدوا اية من الموضوع يعنى ماشاءالله كلامكم جميل جميل وحسة بمشاعركم جميلة وتحياتكم ما شاءالله ولا اروع والصور اجمل واجمل بس والله والله انا مش فاهمه كل اللى بالتقريب فهمته ان المشرفات بيرحبوا بالمشرفات صح ؟؟؟ دى فهمتها لوحدى (احمدك يارب ) طيب احنا ندخل نرحب برضه بالمشرفات ولا منتظر ان احنا نكتب اية ؟؟؟؟
بصوا بصراحه انا صريحه علشان بقالى يومين وانا متغاظة من نفسى انى مش فاهمة حنعمل اية ؟

عموما بالنسبة للمشرفات والله ماشاءالله عليهم قايمين بالواجب فى المنتدى على اكمل وجه ومجهودهم واااضح من غير كلام ويكفى ان المنتدى ناجح بأشرافهم ومجهودهم وتفانيهم فى متابعته اول بأول
جزاكم الله كل خير وربنا يبارك فى مجهودكم يارب (وعلى فكرة معلش انا مبعرفش اقول الكلام الجميل اللى بتقولوة باللغة العربية ومش عارفه ماشاءالله بتجيبوة منين )

الله يحفظكم يالمشرفات جميعا ورقي المنتدى وتقدمه للامام هاذا بسببكم انتم ووجودكم والله يقويكم ويعطيكم الف عافيه
وبعد كلامكم الجميل لانستطيع الكلام
الله يجزاكم خير ويبارك فيكم جميعا
رائعات بحق يامشرفات الطبخ

لكن الحق سيلتوا لعابي ومستحيل أفكر بالرجيم بعد اللي شفتوا
كنت ما تبقى لنا من رائحة أبائنا ,,

وان كنت بعيدة عن أعيننا فقد كنت دوما ً في قلوبنا

رحمك الله ياجدتي
وجمعنا بك في مستقر رحمته

الساعة الآن 12:10 .