ممكن ترحبو بى

الملتقى العام

بسم الله الرحمن الرحيم الحمدلله ,والله والله ثم والله انا مش مصدقه نفسى انى اصبحت واحده منكم . والله انا من حوالى سنه واكثر احاول الاشتراك ولكم اه لم يكن الله قد اذن بعد .ولكن الان اصبحت اختا لكم .انا اكن فى صدرى عواطف واحاسيس لكم جميعا احبكم بصدق :33::33: تخيلو منذ سنتين وانا ادخل واقرأ كانى عايشه معكم بالضبط .تعجبنى روحكم وخفه دمكم ;););) ده انا امبارح لما اشتركت طبعا لازم تتبعتلى رساله من المنتدى انا قولت لمامتى طبعا مش هتقبل منا كده نفسى من زمان ولحد دلوقتى مشتركتش :mad: النهارده جيت من الكليه جرى علشان افتح الاميل مصدقتش طبعا ان المنتدى وافق الحمد لله :27: ممكن اسال سؤال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هل تقبلونى بينكم (عزول ) هههههههههههه :hahaha: بس انا عاوزة طلب كمان ممكن حد يساعدنى ده انا قاعده اظبط فى المشاركه بس مش عاوزة تطلع زى ما انا عاوزة (تقلت عليكم معلش استحملونى):39:
24
414

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

om najem
om najem
@استاكوزا@
@استاكوزا@
:icon28::icon28::icon28:يا هلا والله شرحتى صدرىالله يخليك om najem انت اول المرحبين بى اتمنى ان اكون عند حسن ظنك بى الله يخليلك نجوم ويحفظه لك :04:
قمر444
قمر444
اهلين سهلين و مرحبتين بك يا (استاكوزا) شرفت ونورت في المنتدى
خجولة حواء
خجولة حواء
رأيت الطيور على الأغصان شادية *** فهزني شدوها وقلت ما الخبر
فقالت هي للأفراح في أرضكم نزلت *** فقم وخي من لها حضرو

رق النسيم ومالت الأغصان *** وبلبل السعد غنى أجمل الألحان
فيا أهلاً ثم سهلاً ومرحباً *** بمؤنس السعد ومشارك الوجدان

هلا يالغلا اهلا وسهلا بك بين اصحابك لخاطر عيونك لطشت لك هذه الاشعار
SOMETIMES
SOMETIMES
رأيت الطيور على الأغصان شادية *** فهزني شدوها وقلت ما الخبر فقالت هي للأفراح في أرضكم نزلت *** فقم وخي من لها حضرو رق النسيم ومالت الأغصان *** وبلبل السعد غنى أجمل الألحان فيا أهلاً ثم سهلاً ومرحباً *** بمؤنس السعد ومشارك الوجدان هلا يالغلا اهلا وسهلا بك بين اصحابك لخاطر عيونك لطشت لك هذه الاشعار
رأيت الطيور على الأغصان شادية *** فهزني شدوها وقلت ما الخبر فقالت هي للأفراح في أرضكم نزلت ***...
:D انا اموت بلاستكوزا