الي بتساعدني الله ينولها الي ببالها يااااااااااارب

الكروشيه والتريكو

يا جماعه ودي مرررررررررررررررررررررررررره اتعلم كروشيه

بس ما اعرف ولا شئ

ابغاكم تعلموني من الصفر يعني ايش بحتاج وياريت بالصور وكيف ابدا اول مره

ولكم مني دعوات في الثلث الاخير من الليل
7
813

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ام قسمت
ام قسمت
حبيبتي اهلا بيكي
فيه دورتين في المنتدي لاجمل فنلنتين واستاذتين
ام عزيزان وسهام مجاهد
انضمي لاي دوره منهم وانتي تبقي خبيره باذن الله
dinakoko4
dinakoko4
حبيبتي اهلا بيكي فيه دورتين في المنتدي لاجمل فنلنتين واستاذتين ام عزيزان وسهام مجاهد انضمي لاي دوره منهم وانتي تبقي خبيره باذن الله
حبيبتي اهلا بيكي فيه دورتين في المنتدي لاجمل فنلنتين واستاذتين ام عزيزان وسهام مجاهد انضمي...
بصى يا حبيبتى انا مبتدئة حديثا ايضا وبدأت بدورة الغالية ام عزيزان ادخلى وحاولى المتابعة من الاول يعنى صفحة صفحة ح تلاقى الاول تعلم مسك الابرة والخيط وعمل البداية ثم السلسلة وهى اساس الشغل وكل ماتلاقى حاجة مهمة احفظيها على الجهاز او اطبعيها تكون مرجع لكى ان نسيتى وكل غرزة حتلاقى الطريقة مشروحة وبالصور طبقيها وح تفهمى اكتر من اسئلة الاخوات واجابة ام عزيزان وهكذا حتى تنتهى واى استفسار اكتبيه وان شاء الله ح يردوا عليكى ويشرحولك حتى تستوعبى وان اردتى اى شىء اعرفه فأنا تحت امرك وبعدها ح تلاقى ورش عمل سهلة تبدئى بيها وهكذا وفيه دورة اختى سهام لتعلم الباترون والغرز بس فيه غرز وحاجات زيادة ابدئى واحدة واحدة وربنا معاكى
janet
janet
شوفي يا أختي أنا لما دخلت للمنتدى ما كنت بعرف غير السلسلة
ومكنتش بعرف قراءة الباترون المرسوم

أما الآن فأنا قادرة على تطبيق الكثير من الأشياء من خلال الباترون المرسوم
janet
janet
janet janet :
شوفي يا أختي أنا لما دخلت للمنتدى ما كنت بعرف غير السلسلة ومكنتش بعرف قراءة الباترون المرسوم أما الآن فأنا قادرة على تطبيق الكثير من الأشياء من خلال الباترون المرسوم
شوفي يا أختي أنا لما دخلت للمنتدى ما كنت بعرف غير السلسلة ومكنتش بعرف قراءة الباترون المرسوم...
وهذه بعض الروابط الخاصة بتعلم الكروشيه

http://www.forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=573538

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=784358
Mama zozo
Mama zozo
حبيبتي اهلا بيكي فيه دورتين في المنتدي لاجمل فنلنتين واستاذتين ام عزيزان وسهام مجاهد انضمي لاي دوره منهم وانتي تبقي خبيره باذن الله
حبيبتي اهلا بيكي فيه دورتين في المنتدي لاجمل فنلنتين واستاذتين ام عزيزان وسهام مجاهد انضمي...