diamond00
diamond00
انا مش وصلنى منك اى حاجه خالص
انا مش وصلنى منك اى حاجه خالص
اخت نبيله انا امس اخذت بياناتك استني علي شوي البنات اللي رسلتلهم هم اللي من قبل 4 ايام او اكثر رسلولي
سو حياك يالغاليه وعسى ما اتاخر عليك
ام الابناء
ام الابناء
جزاك الله خير كيف افتح الملف
سوسو55888
سوسو55888
مشكورة يالغلا والله يجزاك الجنة وصلني الجدول وراح اححاول اتقيد به كامل والله يوفقك يارب ويسعدك ويناولك ماتتمنين
**أمـاني**
**أمـاني**
هلا اختي مشكوره على ماتقدمينه لمساعده اخواتك

والله يجزاكي كل خير

واحب اقولك بأني ارسلت بيناتي لك بس نسيت الفواتير الكهرباء والتلفون

التلفون دي اس ال مدري كم يطلع والكهرباء تقريبا ستين ريال في الشهر
diamond00
diamond00
السلام عليكم انا استلم راتبي من البنك بالدولار احوله بالمصري مره يكون 1500ج ومره 2500 ج بس باذن الله مش اقل من 1500 جنيه عندي التزامات ثابته شهريا (علاج والدتي .. وصلة نت .. تموين ..وصلة تليفزيون .. مصاريف البيت (زيت وسمن واريال ...) وكهربا ومياه يطلعوا تقريبا 500 ج عندي ديون تقدر ب 1500 جنيه .. عاوزه اقسمهم على شهرين او تلاته من اول الشهر الحالي باذن الله داخله فى 3 جمعيات بدفع ثابت 120 جنيه شهريا الشهر دا باذن الله مرتبي فيه 2500جنيه بعون الله تعالي وممكن اكتر بحاجه بسيطه يصل مثلا ل 2700 اول ما باخد الفلوس الاقي نفسي روحت اشتريت حاجات مش محتاجاها دلوقتى وفى حاجات اهم منها والله ما بيكمل معايا يومين والتالت بستلف من امي قوليلى اعمل ايه وجزاكي الله كل خير حاولت ارسلك ع الخاص وماامكن لان رسايلك ممتلئه
السلام عليكم انا استلم راتبي من البنك بالدولار احوله بالمصري مره يكون 1500ج ومره 2500 ج...
كيفك اخت نبيله رسلتلك الملف شيكي على الخاص