سلسبيل المصريه
موضووووووووووووع رااااااااااااااااااائع والله لازم نغير عاداتنا الغذائيه ونتجه لأكل صحي لان لو بنعمل ريجيم فتره وبنرجع لأكلنا المليان زيوت بس لونغير عاداتنا الغذائيه ونتجه لأكل صحي اكثر بنحافظ على صحتنا وعلى اوزانا طول الوقت انا اشوف مفروض نتجه لسلطات ونختار صلصات معها ماتسمن مثل زبادي قليل الدسم مع ثوم .... عندي طريقه كذا سلطه بس يبغالي اجمعها واحطها ومشكوووووره سلسبيل والله يكتبلك الحج السنه هاذي ياااااااااااااااارب
موضووووووووووووع رااااااااااااااااااائع والله لازم نغير عاداتنا الغذائيه ونتجه لأكل صحي لان...
اختى لينا
شرفتى موضوعى
ةانا فى انتظار اكلاتك يا قمر
ويارب باقى البنات يشاركوا
سلسبيل المصريه
ماشاء الله عليكم انتم تدورون شي ينحف ... وانا ادور شي يسمن ... ابيييييييييييي اسمممممممممممممممن
ماشاء الله عليكم انتم تدورون شي ينحف ... وانا ادور شي يسمن ... ابيييييييييييي...
ان شاء الله تسمنى
بس احنا ندور على الصحه اكتر من النحف
سلسبيل المصريه
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اختي الله يرزقك وتحجين وتطوفين بالبيت العتيق وييسر لك ماتعسر بحوله وقوته ما لم يكن فيه معصيه لله ولرسوله
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته اختي الله يرزقك وتحجين وتطوفين بالبيت العتيق وييسر لك...
اللهم امين
شكرا على المرور
سلسبيل المصريه
طيب بنات انتوا لا تشاركوا
اكيد الموضوع ما عجبكم
طيب انا هبدأ بصنيه فراخ يارب تعجبكم
بطاطس مقطعه مكعبات ومسلوقه نص سلق
طماطم مقطعه مكعبات .....وكزبره فرش مفرومه مع بصل ....ملح.فلفل اسود..كمون
عصير3ليمونات كبيره..1ماجى...1م ك كركم..1م ك بهارات مطحونه
نقطع الدجاجه الى ارباع ونضعها على الليمون....
نضع الدجاج على ورق القصدير ويكون بالمقلوب يعني الجلد لتحت نضع نصف كمية البطاطس ونضع فوقها خلطة الطماطم
ثم نضع باقي البطاطس مع عصير الليمونلفها بالقصدير ونضعها في الفرن لمدة45
وبعدين نقدمها بالطريقه الي نبغاها
حبيبه اوسو
حبيبه اوسو
ممكن تضيفى مع الفراخ والبطاطس بسله وجزر فاصوليا فلفل اخخضر واى خضار بتحبيه طعمها رائع ومغذيه