Aya88
Aya88
مشكووووره
مشكووووره
الورررده , شايفه حالها , رمانة الليل , فراشه ميته
ميرسي يا بنااات نورتو الموضوع :26:
الماسه علي طول , جونسره
البوله اللي هي الكوره :)
بحور العطر
حبيبتي طبعا الايس كريم نسبياا ميعتبرش سعراته عاليه زي باقي الحلويااات زي الجاتوه او التشوكيلت كيك او التشيز كيك او او او اي حاجه من دول هتلاقي السعراات في القطعه تعدي ال400 لكن الآيس كريم تقريباااااااا البوله فيها 270 كالوري و طبعا دا بيختلف حسب النوع و مش لازم اروح اختار الانواع اللي سعراتها عاليه الواحد و هو عامل دايت بيبقي هيموت علي حاجه حلوه و خلاص يعني كفايه آيس كريم تشوكلت او فانيليا او فراوله .... اللي هما تقريبا سعراتهم 270 فا لما يتحرق نصهم يبقي 140 كالوري و الربع رغيف فيه بتااع 70 كالوري و قطعه الجبنه فيها 60 و الكلام دا يعرفوا البنااات الي ماشيين علي رجييييم السعرااات فا المجموع يبقي 130 سعره يعني تقريباا زي بعض .. بس كدا انا لما فكرت فيها و حسبتها لقيت الراجل كلامه صح .. عموما يا بحور نورتي الموضوع :)
بونيتااااااااا
هههه اه والله حبيبتي كل دكتور ليه رأي و احنا عماليين نجرب ..... ميرسي يا جميله :26:
لولي بوب
اااااه والله شقي بس الحمدلله .. ربنا يوفقك :)
Aya88
Aya88
بطوطه
نورتي يا قمر
¨™¤¦ أم لين ¦¤™¨
ايه عادي انا كل اسبوع اخذ ايسكريم علبه صغيره مكتوب عليها الكالوي 230..

يبنات لاتحرموا انفسكم راح ترجع النتيجه عكسيه راح تسير عندكم شراهه ..كلوا كل شي بالمعقول..
بحور العطر
بحور العطر
هذا في الإسبوع الواحد ما فيها مشكلة ... لكن المشكلة لما الواحد يقتنع ان ما فيها سعرات ويقعد ياكل منها كل يوم على هالأساس ...
batates_2
batates_2
ميرسي خالص يا اية ع الموضوع
بجد معلومة مفيدة اوي
يعني ممكن الواحدة تاخد مرة ف الاسبوع مثلا ايس كريم وتخفف الفطار تاني يوم
او تشيل الفاكهة
المهم التغيير عشان الحرمان ما يتحولش لشراهة زي ما قالت اختنا ام لين
بس انا ليا سؤال يا اية
انتي ما شاء الله خسيتي كويس من فوق المية للتمانينات
ممكن اسال عملتي ايه والمدة قد ايه ؟
معلش طولت
اختك بطاطس :)