احبه وربي يشهد
ما شاء الله ايش هذي المجموعة الرائعة يا ام الكتكوت
الله يوفقك حبيبتي
ويسعدك سلمت اناملك
omelkatkot
omelkatkot
ما شاء الله ايش هذي المجموعة الرائعة يا ام الكتكوت الله يوفقك حبيبتي ويسعدك سلمت اناملك
ما شاء الله ايش هذي المجموعة الرائعة يا ام الكتكوت الله يوفقك حبيبتي ويسعدك سلمت اناملك
تسلمى اختى

بارك الله فيك

لك تحياتى
اماني عمري
اماني عمري
رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعة وما تقدمينه كله روووووووووووووووووووووووووووووووووعة.
Mama zozo
Mama zozo
ازيك يا مامازوزو ردودك جميلة جدا جدا بارك الله فيك انا مبعرفشى اقعد مؤمنة بان اى لحظة بتعدى من عمر الانسان ومتعلمشى فيها حاجة تبقى لحظة بيفتقدها ومش بيلاقيها مرة اخرى انا فاضية اخدت اجازة حاليا لو نمت النوم هيجيب نوم انا بجمع اى شئ يخص الملابس افيد بيه صحباتى وطالباتى بعد ما ارجع الشغل و استفيد منه انا بزداد خبرة فى هذا المجال فى هدف معايا بسعى له لو ربنا اذنلى واتحقق ده كرم كبير من عند ربنا وان لم يتحقق انا اخدت خبرة واقول الحمد لله على ما وهبنى من نعم انا بقيت كل ما اشوف حاجة بحولها بطلع لها كذا فكرة ومش قادرة اسيب المجال ده بحسه زى الماء و الهواء بالنسبة لى واتمنى الافادة لك كل التحية والحب
ازيك يا مامازوزو ردودك جميلة جدا جدا بارك الله فيك انا مبعرفشى اقعد مؤمنة بان اى لحظة...
ماشاء الله
ماشاء الله

عارفه يام الكتكوت
الحمد لله انا كنت زيك ومازلت
ماعرفش ولا ااقدرش لحظه من وقتى تضييع بدون انتاج
والمعلومه عندى كبرت ام صغرت لاابخل بها ابدا

وكنت بس استنى حد يسألنى
تلاقى كل اللى عندى مكبوب
والحمد الله لاقيت خيييييير كتير بسبب هذا

ويكفينى حب الناس ليه

ومع الكبر
وتحديد الهدف وهو عمل الخير عن طريق اعطاء العلم
وبما انى غير متخصصه فى نوع واحد من المعلومات

يعنى من كل شئ شئ

قررت انا اللى انقل معلوماتى للناس
مكان تواجدهم
وابتديت بجرأة مع بعض الخوف ندواتى

وقدمت 67 عمل
وفى تانى ندوه 113 عمل
وطبعا بسهر اليل وانفذ العمل لانه بيبقه
عينه فى ايدى عند الشرح

ودلوقت عملت سبع ندوات رسميه

غير الندوات الفرعيه والحمد لله حسه كأنى عملت شئ كبييييير
وطبعا التقدير المعنوى بخده
وكونت صداقات
من مراحل مختلفه فى السن حتى الاطفال

يارب تبتدى بدرى عنى بكتير

ومتوقعه لك
مدرسه خيريه
لتعليم الخياطه والفنون المنزليه
ان شاء الله
اشجة7
اشجة7
انت فعلا انسانه رائعه وان شاء الله جزائك عن الله كبير جداااا لانك لاتتوانى عن مساعده اى واحده جزاك الله كل خير وان شاء الله اول معمل البيجامه هوريها لك بس اما الست بنتى تنقى واحده فيهم لانها اختارتهم كلهم وعايزانى اعملها البيجامه اللى فيها هانا مونتانا ويكون عليها الصوره فاكره امها بتعرف قوى ده انا لسه بفك الخط وانا اشكرك جدااااااااا

نفسى اشوف الكتكوت والفرخه الحلوة اللى جابته وابعت لها الف ورده

:26::26::26::2::26::27::26::26::26::26: