اخر اخبار المشتاقه للأمومه ...... طمنونى الله يرزقكم ما تتمنون

الحمل والإنجاب

بنات

تتذكرونى ؟؟؟؟ :(

انا فى اول شهر رمضان ....... جاتنى اعراض جديده علي منذ زواجى الذى مر عليه 5 سنوات :(

و اعتقدت انى حامل و انتوا اعتقدتوا مثلى و شاركتونى بالفرحه و الدعاء

و نزلت الدوره و من اليوم ال 15 للدوره عندى الام فظيييييييعه

و امس روحت لدكتور جديد دلتنى عليه دكتورة نساء و توليد

اول ما عمل السونار .... قال لى عندك اورام ليفيه كبيرة الحجم واحد 5 سم و واحد 7 سم و هذى تمنع الحمل
و لازم عمليه جراحيه

قلت له انا روحت لاكتر من دكتوره و خوفتنى ان العمليه بينتج عنها التصاقات و ممكن ما اعرف احمل ابداااااااااا
و عدم حملى حتى الأن ان زوجى عنده ضعف :icon36:
اااااااااه يا قلبى يا زوجى :(........ما استطعت ان ارفع عينى فى عينه وقت ما قلت ان التأخير بسببه ....... لكن هو عذرنى لانى كنت ابكى بكاء شديد لدرجة ان الدكتور تعاطف معى و ظل يقسم بأن هذه الاحجام لا يمكن ان نعمل تلقيح صناعى او طفل انبوب و هى موجوده

و لو انا دكتور ما عندى ضمير ممكن اكذب عليك و اقول لكم نعمل تلقيح صناعى ..... ثم اننى عملت هذى العمليه الجراحيه لنساء كثير و حملوا بعدها باذن الله و نسبة حدوث الالتصاقات موجوده و لكنها افضل من ان تتلف الرحم بأكمله و نضطر لا قدر الله الى استئصاله

بعد جداااااااااااااال كبير و تليفونات من السكرتاريه بأن المرضى فى الخارج قلقوا من الانتظار
قال لى الدكتور صلى صلاة استخاره و ربنا يقدم ما فيه الخير

خرجت وانا لا ارى امامى الا شبح العقم و حرمانى من الامومه ....... و الالام التى اعانيها

عارفه انى طولت عليكم ....... و اسفه جداااااااا

بنات بالله عليكم طمنونى ....... من منكم عملت استئصال للأورام بعملية شق بطن و حملت بعدها او تعرف وحده حملت بعد العمليه :(

و لى طلب صغييييييييييييير

ممكن تدعوا لى و لو لمره واحده فى السجود ان ربنا يعجل بحملى :(
55
3K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

أمـ تومـي
أمـ تومـي
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب
زهرة 2006
زهرة 2006
الله يشفيك ان شاء الله اختي كان عندها اورام ليفيه وسوت العمليه بدله والحمد جابت بعدها بنتين وولد لاتخافييين

الله يرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير اجل
المشتاقه للأمومه
الله يشفيك ان شاء الله اختي كان عندها اورام ليفيه وسوت العمليه بدله والحمد جابت بعدها بنتين وولد لاتخافييين الله يرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير اجل
الله يشفيك ان شاء الله اختي كان عندها اورام ليفيه وسوت العمليه بدله والحمد جابت بعدها بنتين وولد...
الله يفرج همك يا رب ....... ادعى لى والله محتاجه الدعاء :(

الله يفرج همك يا رب يا زهره طمنتينى ......... انا من امس و انا ابكى حتى انى مش قادره انام من الخوف

الله يبارك فى اولاد اختك و يرزقنى عااااااااااااااجلا
معصصصبه
معصصصبه
يااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب
يااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب
المشتاقه للأمومه
يااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب يااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب يااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب ياااااااااااااااااااااارب يشفيك ويعافيك ممافيك ويجعل حملك عاجل غيرر اجل ياااااريب
يااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااارب...
الله يتمم لك يا رب و تفرحى بشوفة طفلك ...... ادعى لى