قلبك وطني
قلبك وطني
يروح يحلل ارخص له واسهل من التعب والزواج والتكاليف ويعرف العيب فين الله يسخره لك ويرزقك الذريه الصالحه بس سلبيتك غريبه :44:
يارا*_*
يارا*_*
الله يعينك

اذا العيب منه على كلامك وجالس يتزوج عليك

فهذي مشكله بحد ذاتها

افتحي معه حوار وتناقشوا في اموركم

والله يصلح بينكم ويهدي سركم

والله يوفقك
سماء عالي
سماء عالي
السلام عليكم انا عندى مشكله وحبيت استشيركم فيها طبعا انتم اخواتى وانا يعلم اله بحبكم مثل اخواتى أنا عندى احد استشيرو بعد الله غيركم طبعا انا متزوجه من 7سنين وربنا ما رزقنى بالذريه >>>ادعولى ربنا يرزقنى المهم انا زوجى ما عندو صبر هو تزوج عليا مرتين :30:اول مره من حوالى سنتين وصبرت المهم الزوجه التانيه طلبت الطلاق لانها حست أأ ن العيب من زوجى فطلبت الطلاق زوجى طبعا مصمم ان العيب مننا قرر انو يتزوج تانى وفعلا اتزوج وانا مش عارفه استمر ولا لالالالالالالالالا محتاره لآلآنو مش بيعدل هو كل ما يتزوج يرمنى عند امى ولا يسال وانا محتاره انتو افيدونى وجزاكم الله خير انا يمكن كلامى ملخبط بس هذا بالمختصر واسفه على الاطاله وادعولى:(
السلام عليكم انا عندى مشكله وحبيت استشيركم فيها طبعا انتم اخواتى وانا يعلم اله بحبكم مثل اخواتى...
في اختراع اسمه دكتور وريحوا راسكم ولا شكل زوجك غاوي زواج وصرف وحاطها حجه
faloo
faloo
السلام عليكم اختي مالج حل غيرصلاة الاستخارة استخيري رب العالمين سبحانه وتعالى انه تطلبين الطلاق ولاتستمرين ارجوج صلي الاستخارة وهسه باذن الله تعالى تلكين حل مناسب ان شاء الله
شموخ الفرح
شموخ الفرح
faloo faloo :
السلام عليكم اختي مالج حل غيرصلاة الاستخارة استخيري رب العالمين سبحانه وتعالى انه تطلبين الطلاق ولاتستمرين ارجوج صلي الاستخارة وهسه باذن الله تعالى تلكين حل مناسب ان شاء الله
السلام عليكم اختي مالج حل غيرصلاة الاستخارة استخيري رب العالمين سبحانه وتعالى انه تطلبين الطلاق...
نفس الرأي:)