حامض كثير

حامض كثير @hamd_kthyr

محررة برونزية

رسالة إلى صديق بالانقلش .. 9_10 الجمعة ..

اللغة الأنجليزية

السلام عليكم ..

كيفكم .. أخباركم ..؟؟

حبيباتي الاستاذة طلبت مني رسالة إلى صديق او قريب ..( friend letter )

ويكون طبعا بالانقلش .. الرسالة تكون بسيطة جداااا ..

يعني تسأل عن احوالة _ دراستة _ معيشتة ..

فياليت تساعدوني برسااااااااالة اليوم .. لانها تبيهاا السبت ..:)

الله يوفق اللي ترد علي ويجزاهااا خير في هالجمعة المبااركة ..
8
392K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

حامض كثير
حامض كثير
افااااااا يابناات

والله ماتوقعت .. بليزز ساعدوني .. اناا دورت في قوقل كثيرر بس ماحصلت

الله يفرج ويسر امر اللي تخدمني ..
>>تتو>>
>>تتو>>
احاول اساعدك لكن مو ذا الحين بعد الصلاه
>>تتو>>
>>تتو>>
I am writing this letter because I can not see you in the next holiday, because I'm going to with my family.
I hope to be in good health. told me about yourself educated. And how living conditions.

As for myself, my family and I am in good health. Completed an educational and I'm now at the secondary level.

The weather is rainy and cold somewhat.

I hope to see you and you in the best case.

انا اكتب هذه الرساله لاني لا استطيع ان اراك في الاجازه القادمه,وذلك بسبب سفري مع عائلتي .تمنى ان تكون بصحة جيده .اخبرني عن نفسك وعن تعليمك وكيف ظروف معيشتك ..اما عن نفسي فأنا وعائلتي في صحة جيده .اكملت تعليمي وانا الان في المرحله الثانويه.اما عن الطقس فانه ممطر وبارد نوعا ما . اتمنى ان اراك وانت في احسن حال.

اتنمى ان تكون صحيحه لا تنسيني من دعواتك
!حلا الياسمين!
جزاك الله خير
ملوكة السعودية
I am writing this letter because I can not see you in the next holiday, because I'm going to with my family. I hope to be in good health. told me about yourself educated. And how living conditions. As for myself, my family and I am in good health. Completed an educational and I'm now at the secondary level. The weather is rainy and cold somewhat. I hope to see you and you in the best case. انا اكتب هذه الرساله لاني لا استطيع ان اراك في الاجازه القادمه,وذلك بسبب سفري مع عائلتي .تمنى ان تكون بصحة جيده .اخبرني عن نفسك وعن تعليمك وكيف ظروف معيشتك ..اما عن نفسي فأنا وعائلتي في صحة جيده .اكملت تعليمي وانا الان في المرحله الثانويه.اما عن الطقس فانه ممطر وبارد نوعا ما . اتمنى ان اراك وانت في احسن حال. اتنمى ان تكون صحيحه لا تنسيني من دعواتك
I am writing this letter because I can not see you in the next holiday, because I'm going to...
I am writing this letter because I will not be able to see you next holiday. I'm going to Malaysia with my family.
I hope that you are in a good health. Please, tell me about your study and life.

My family and I are in a good health. I finished my education and I'm at the secondary level now.

The weather is rainy and cold somewhat.

I hope to see you in a best case.

Regards

اختي سويت بعض التعديلات على البرقراف

موفقه