اقتباس مشاركة  (semsem2005)
يا بنات هو القدس ده مالوش فرع ناحية المهندسيين او 6 اكتوبر
بصي يا سمسمة دي فروعهم كلها
انا برده في 6 اكتوبر
و اقرب حاجة العجوزة او الفرع الجديد بتاع سور نادي الترسانه

http://www.masralkods.com/cotactus.asp
18-12-1429 هـ, 11:31 صباحاً

امبارح كنت في فرع التوحيد و النور اللي فتح في اكتوبر و لقيت منتجات لوك أند لوك بيتباع بالواحدة
و شفت علبه وسط ب 15 جنيه

بتهيألي عرضك يا دينا بتاع 16 علبة ب 100 جنيه اوفر بكتيييير
و اللا ايه رايكو يا بنات
18-12-1429 هـ, 11:42 صباحاً

يا بنات

حد يعرف حد بيعرف او بتعرف تتكلم انجليزي (يا مرسي) بطلاقة

لو كده ابعتولي السي في ع الخاص

فرصة كويسة و الله الموفق

يا دينا ==== انا كلمتك النهارده

اسألي كده عمو قوليله طنت ايمان بتسأل تودي الحاجة بتاعتك؟
18-12-1429 هـ, 12:47 مساءً

معلومة صغيرة كده على الماشى لمحبى الحلويات زيى بسسسسسسسسسسسسس

فيه محل فى ذاكر حسين على اليمين و انتو رايحين على انبى بجانب بتاع العصير اللى على الناصية ( يارب تكون الوصفة واضحة )

محل الحلويات ده اسمه تركش ديلايت Turkish delight بس بصراحة عنده حلويات تحفةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة و خصوصا البقلاوة بكل الأنواع و الحشوات ( فستق - عين جمل - لوز ) و سمنة ايه تحفة و تحسوا كده انها منقوعة فى العسل جوعتكوا مش كده

و سعر الكيلو حوالى 50 جنية هو مش رخيص و برده مش غالى يعنى تقريبا نفس اسعار تسيباس بتاع جنينة احنا جبنا منه فى رمضان كذا مرة و ربنا يبلغنا رمضان يارب و هيبقى محل الحلويات الرسمى للحلويات الشرقية
وللأمانة برده احنا جبنا بقلاوة بس و مجربناش حاجة تانية
18-12-1429 هـ, 03:02 مساءً

اقتباس مشاركة  (دموع التائبة)
معلومة صغيرة كده على الماشى لمحبى الحلويات زيى بسسسسسسسسسسسسس

فيه محل فى ذاكر حسين على اليمين و انتو رايحين على انبى بجانب بتاع العصير اللى على الناصية ( يارب تكون الوصفة واضحة )

محل الحلويات ده اسمه تركش ديلايت Turkish delight بس بصراحة عنده حلويات تحفةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة و خصوصا البقلاوة بكل الأنواع و الحشوات ( فستق - عين جمل - لوز ) و سمنة ايه تحفة و تحسوا كده انها منقوعة فى العسل جوعتكوا مش كده

و سعر الكيلو حوالى 50 جنية هو مش رخيص و برده مش غالى يعنى تقريبا نفس اسعار تسيباس بتاع جنينة احنا جبنا منه فى رمضان كذا مرة و ربنا يبلغنا رمضان يارب و هيبقى محل الحلويات الرسمى للحلويات الشرقية
وللأمانة برده احنا جبنا بقلاوة بس و مجربناش حاجة تانية

اعتقد انه بشوف المحل و انا مروحه

هركز النهاردة

و ادخله و اشوف الاخبار

مرسي يا عسل

يوم الجمعة هنزلكم ان شاء الله صور مفرش السرير اللي انا عملته
18-12-1429 هـ, 04:39 مساءً

الساعة الآن 04:46 .