Analysis Services
طيب يا زيودا بليز لما تحطي الموضوع

جيبلنا اللينك هنا

ربنا يجعله في ميزان حسناتك
27-12-1429 هـ, 01:23 صباحاً

مساء الفل يا بنات كل سنة و انتم طيبين وحشتووونى جداااً طبعاً شكلكم حتبتدوا ريجيم فمفيش طبخ ولا اكلات جديدة الملف هناك مهجور قلت اجى امسى عليكم هنا
عملت تورتة لبنتى فى عيد ميلادها و لزفت عليها صورة بالليزر مش عارفة بس انزل الصور الموقع اللى كنت بنزل منه خرب حدور على موقع تانى انزل منه عملت الصور فى محل درب البرابرة ممكن تخدولوا اى صورة على فلاشة او مطبوعة و هو يجهزها تانى يوم يدوب تلزقيها على وش الكيك او المقاس الصغير للكوكيز و الكب كيك

اقتباس مشاركة  (miro)
في محل حلو اوي في معادي جراند موول

اسمه بامبينوز جولاري

دهب للاطفال بس

يجنن حاجات مشفتهاش في حتة تانية متخصص لديزاينات الاطفال
يعني عنده اطقم دهب للاطفال كوليه وانسيال وخاتم وحلق صغيرين يجننو على شكل ايس كريم وعلى شكل كريز واللي على شكل جزمة ههههههه
الحلقان كمان هناك روعة كل الاشكال ميكي وقرن فلفل احمر وغيره وغيره

انا جبت منه لشادن حلق على شكل ميني ماوس والفيونكة لونها بينك حلو اوي واسعاره زي العادي بالجرام مش غالي
حلو ده يا ميرو اكيد حروحله ان شاء الرحمن
اقتباس مشاركة  (miro)
سمسم يا قمر معلش بالراحة كده قوليلي هما بيقولولك كام متر والا انتي جبتي لوحدك يعني خدت كام متر وفصلها وانتي واقفة ولا سيبتيهاله؟

وفين في الوكالة بالظبط

معلش دوشتك
بصى يا ستى انا كمان بروح عند واحد فى الوكالة عنده قماش لينا و كمان لملايات العيال برينسسز، و ديزنى و كل حاجة و شكلهم نضيف اووووى زى اللى فى كارفور ب100 جنية الطقم و بيفصلى و انا قاعدة الطقم ب5 جنيه بس مش 7 و نص بتقف الملاية و 2 خددية حاولى 42 جنية هو فى كذا واحد هناك انا بجيب المتر بتاع العيال ب13 فممكن توصلى للسعر ده او اقل مع اى واحد هناك كلهم زى بعض
اقتباس مشاركة  (don)
بصى يا روشانا مش فيه مثل بيقول الفقى لما يسعد
اختى سافرت امريكا وقلتلها على ميرو وير قصدى التبر وير تشوف اخباره هناك وسعره وكدة المهم انها لفيت عليه هناك لكن لقيت حاجة مشابهه ونفس الفكرة بس مع اختلاف الاسماء المهم جابتلى علبه فيها 16 علبه مختلفه المقاسات على اساس ان انا اجربهم الاول واشوف زى ما قالت ميرو ولا لأ المهم جابت العلبه ب 20 دولار يعنى 100 ج ودة شكلهم

وجارى تجربتهم لكن ان شاءالله لحد دلوقتى كله ماشى تمام

المفاجأة التانية
دندووون ازيك يا قمر lock & lock هايلين ما شاء الله و ازايز المياه بتاعتهم هايلة
اقتباس مشاركة  (zayyoda)
يا بنات

حد يعرف حد بيعرف او بتعرف تتكلم انجليزي (يا مرسي) بطلاقة

لو كده ابعتولي السي في ع الخاص

فرصة كويسة و الله الموفق
انا اتحدث الانجليزية بطلاقة قوليلى للاخبار
اقتباس مشاركة  (miro)
بنات ممكن سؤال كده في السريع

ايه رايكوا في دفايات الزيت يا ريت اللي عندها تقولي على خبرتها معاه
وصحيح بتسحب كهربا كتيره؟

ولازم تفضل شغالة 24 ساعة ؟ولا لا لان في ناس بتقول انها بتاخد وقت طويل على ما الزيت يسخن فاحسن تتساب شغالة وهي بتفصل وترجع تشتغل اوتوماتيك
وايه احسن نوع؟

بليز ردوا عليا علشان عايزة اجيب واحدة لاني بخاف من اللي بشمع دول
انا عندى واحدة المانى هايلة كنت جايباها من السوق الحرة اسمها DBK و عندى واحدة اوليمبيك لكن مفيش مفارنة الحقيقة بينهم
27-12-1429 هـ, 02:47 مساءً

اقتباس مشاركة  (شهيدة...79)
ابله دون
ممكن تقليلي مكان المحل بتاعهم فين بالضبط؟
بصى يا شهيدة دة اللينك بتاع شهد الحياة نفسها وحتلاقى فيه ارقام تليفوناتها كلميها وخليها توصفهولك زى ما انا عملت هو خلف النادى الاهلى بس بصراحه هى برضه اللى وصفتلى حلو
http://shahdelhaya2006.multiply.com/

اقتباس مشاركة  (امانى61)
[color="Red"][size="5"]جميل اوى الخبر ده يا دندون اخيرا مش مشكله نبداء بالبيبى الاول بس يا ترى امتى ها يطبقوا الموضوع ده ؟؟
جارتى بتقول انهم طبقوا كبداية فى بعض المدارس وبتقول انهم تقريبا حيعملوها بشتراك شهرى 150 ج علشان كدة بقولكم اشتروا انتوا الجهاز بالتقسيط وزاكروا انتوا للعيال فى البيت بس والله شرح فى منتهى الجمال صوت وصورة واسئلة واختبارات
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
دينا
صحيح بنسى اسألك
ميت ماركت اللى قولتلنا علية دة فين انا بعدى على واحد فى الشارع بتاع ابو ذكرى ومترو وكوك دور ومؤمن ورا النادى الاهلى وجنبة صيدلية سعودى
ودااااايما الاقيه قافل
هو ليه مكان تانى ولا ايه
قوليلى فين بالظبط لو سمحتى او ابعتيلى رقم التليفون اكلمهم اعرف مواعيدهم ونظامهم ايه بالظبط
وبمناسبة التليفونات انا بعتلك 2 مايلز ماوصلوش ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ايوة الرساله وصلتنى ورديت عليكى بأرقام ام محمد شوفى كدة ولو موصلتش ابعتهالك تانى
وبالنسبة لميتلاند انا بجيب من الفرع اللى فى ميدان تريومف الشارع اللى اخره مدرسه جمال عبد الناصر وعلى ناصيته فكهانى وحاضر اجيبلك نمرته وهو عنده برضه توصيل طلبات

اقتباس مشاركة  (mooty)
دوندون
واحشاااااااااااااانى جدا جدا ... والله اقكارك كلها فعلا تحفففففة وحصوصا الادوات المنزلية اللى بتجيبيها من مركاتو ان شاء الله انا رايحة يوم السبت للدكتور فى مدينة نصر ها احاول اعدى علية.. اصلى مدمنة ادوات منزلية...
يا اهلا يا اهلا يا شيمو ... بصى يا شيمو هو دلوقتى عامل تخفيضات كويسه على حاجات ومتنسيش تبصى بالمرة على زهران لانه ابتدى الاوكازيون والبنات اللى بتجهز ما شاءالله منتشرين فيه بيشتروا حاجاتهم لان بصراحه ناس كتير بتنتظر الاوكازيون بتاعه

اقتباس مشاركة  (mooty)
زيودة
بس واللع احيانا بزهق وباخد يومين ورا بعض freeوهة المفروض يوم واحد ربنا بستر ..
انتى متابعة مع دكتور ولا لوحدك كدة؟؟؟
وانا برضه احيانا كتير بزهق وباخد 6 ايام free ويوم ريجيم

اقتباس مشاركة  (mooty)
يا ددوووووون انتى فيين؟؟
حكون فين ياشيمو بدور على واسطة فى بنك ان شاالله يارب بنك الاصلاح الزراعى

اقتباس مشاركة  (la rosa)
طب يا جماعة البنات اللى ماشيين على ريجيم مع دكاترة يقولولنا شويه نصايح من اللى استفادوها من الدكاترة او واحده تتبرع وتقول الدكتور مديها نظام ايه تمشى عليه عشان الغلابة اللى زى حالاتنا
تصدقى بالله يا لاروزتى المشكلة مش فى النصايح ولا فى الريجيمات ولا فى الدكاترة ان كان عليا ممكن اكتبلك الريجيمات والنصايح اللى قلبك يحبها وحتملى المنتدى وكل المنتديات اللى جنبنا بس المهم اللى ينفذ
اقتباس مشاركة  (zayyoda)
طب استني يا حبيبة باقي البنات و نشوف هنكمل هنا و للا نروح قسم الريجيم و نعمل تجمع لينا ؟؟ و للا ايه رايك يا دينا؟
زى ما انتوا عايزين هنا احنا مع بعض وهناك برضه مع بعض
اقتباس مشاركة  (memsi)
ازيكم يا قمرات
سؤال سريع
فين محلات ملابس داخلية في مصر الجديدة؟
للستات طبعا
وفيه كمان فى ميدان الجامع عند سمير وعلى ( استنى هو ده اسم مكتبة ولا دة اسمه ؟؟؟طيب مؤقت على ما افتكر ) جنب محلات دينا على طول وقدام شوية فيه محل حاجته حلوة وفيه البرا تقليد الاصلى جنب محل سوق الخيط

اقتباس مشاركة  (شهيدة...79)
انا كنت عايزة اسال لو في محل كويس بيبيع الحفه كويسه في مدينة نصر ياريت
فيه كتير وباسعار كتير من اول التوحيد والنور لحد عمر افندى

اقتباس مشاركة  (miro)
بنات ممكن سؤال كده في السريع
ايه رايكوا في دفايات الزيت
انا بتاعتى كانت من السوق الحرة بس مش فكرة اسمها حصورهالك واقولك عليها

اقتباس مشاركة  (samouha_om_ahmed)
ملف هايل بجد بجد
واللهى استفدت كتير جدا منه وربنا يبارك لكم ويجعله في ميزان حسناتكم
كنت عاوزة اسألكم فى حاجهكده وياريت تساعدونى
كنت عاوزة اشترى ميكسر وعجانه فى نفس الوقت ويكون سعرها معقول لو حد له تجربه فى الموضوع يدلنى خاصه الشرا من الانترنت او تعرف حد بيبيع بسعر كويس يدلنى .... لوسمحتى يا ابله ددينه ساعدينى
ولكم منى جزيل الشكر
بصى يا سموحه ابتدى استغلى التخفيضات من دلوقتى لحد عيد الام يعنى روحى زهران بتاع ارض المعارض وروحى الفيومى وروحى 6 اكتوبر وروحى عمر افندى يعنى خدى جوله سريعه فيهم واعتقد مركاتو يا عامل عليهم يا اما قرب يعمل

اقتباس مشاركة  (halla21)
ياكنت عايزة اخد رايكو انا لو عجبتنى حاجة من حاجات الجهاز ولقيت سعرها زيادة حبة اشتريها ولا ايه(مش كل حاجة طبعا بس الحاجات المميزة).
ايوة مش حتفرق كتير لكن المهم انك بتلاقى طلبك بدل ماتستنى تجبيها من مكان ارخص ومتلقيهاش

اقتباس مشاركة  (maimnasser)

دندووون ازيك يا قمر lock & lock هايلين ما شاء الله و ازايز المياه بتاعتهم هايلة
على فكرة فعلا طلعوا حلوين والتجربه نجحت
28-12-1429 هـ, 05:24 صباحاً

بصوا يا بنات انا لقيت فى اولاد رجب بالصدفه قطاعه الاناناس حتى كانت فيه اخت فى المنتدى بتسأل عن مكانها وانا برضه كنت بدور عهليها وزلقيتها وتمنها 20 ج تقريبا

وفيه دى من مركاتو بس مش حلوة ابدا دى بتحطى جواها رول الورق الفويل او رول ورق الذبدة وتسجبى منه بس للاسف عاملينها صغيرة عن مقاس الرول يعنى كل ما اجى اسحب منها تروح مفتوحه ومفكوكة

28-12-1429 هـ, 05:32 صباحاً

ملكة الرومانسية

انا رحت الفرع اللى في الكوربة حلو اوى

دينا

انا فاكرة برضه المحل دة او حاجة شبههه كدة في الحتة دى جبت منه قبل كدة حلو
بس كنت ناسياه
جزاك الله خير
28-12-1429 هـ, 07:41 صباحاً

الساعة الآن 07:33 .

تنبيه: كل ما يطرح من مشاركات في موقع عالم حواء يمثل رأي كاتبه فقط ولا يمثل رأي إدارة الموقع.
© 1998-2017 Hawaa Forum, Co.‏