اقتباس مشاركة  (مرمر 1)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم كلكم والله اني احبكم في الله
انا متبعاكم من زمان من اول ملف واصلا اشتركت في المنتدي علشان ملفكم عجبني جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وكل مره اعقد اقري واقول لما اوصل لأخر صفحه هشترك بس بلاقيكم فتحتو غيره اروح هناك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
علي العموم انا مصريه مغتربه واتمني انكم تقبلوني وسطكم اخت لكم مع اني مش هفيدكم كتير لان معلوماتي قليله بس اي حاجه هقراها والأقيها مفيده هكتبها.
مستنيه ردكم
اهلا بيكى نورتى الملف واكيد ان شاءالله حتى لو المعلومة اللى عندك صغيرة حتبقى بالنسبة لاى بنت كبيرة لما تفيدها المهم شدى حيلك وافتكرى

يا روشانا بعتها تانى شوفى كدة
29-12-1429 هـ, 02:19 صباحاً

صباح الخير يا بنات

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
مي

اهلا بيكى فى الملف الجديد

ممكن تقوليلى اسم المحل فى الوكالة اللى عنده ملايات ديزنى والاميرات لو سمحتى

مى ودينا

ازازات المياه بتاعة لوك اند لوك اصدكوا اللى عاملة زى الزمزمية شفافة ولونها ازرق؟؟؟ ولا فى منها كبير تتحط فى التلاجة لو فى كبير منها يا ريت تقولولى فين
عشان ماشفتش فى الابيارى غير اللى شبة الزمزمية دى
ازيك يا روشا محل الوكالة انا مش عارفة اسمه الولد اللى بيشتغل فيه اسمه يوسف لكن فى كذا محل جنب بعض و عندهم نفس الحاجات انا كنت دخلت ده بالصدفة فبقيت بروح عنده انا بجيب المتر ب13 و بيخيطه ب5 لو مش مستعجلة انا حروح فى خلال اسبوعين اجيبلك الكارت بتاعهم من هناك
ازايز المياه مش زمزميات فى لتر و لتر و نص برضه بغطا ازرق انا بشتريهم من الدقى محل اسمه كيتشن ستور فى شارع مصدق محل صغير بس اختراااااااع عنده حاجات تحف

اقتباس مشاركة  (مرمر 1)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم كلكم والله اني احبكم في الله
انا متبعاكم من زمان من اول ملف واصلا اشتركت في المنتدي علشان ملفكم عجبني جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وكل مره اعقد اقري واقول لما اوصل لأخر صفحه هشترك بس بلاقيكم فتحتو غيره اروح هناك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
علي العموم انا مصريه مغتربه واتمني انكم تقبلوني وسطكم اخت لكم مع اني مش هفيدكم كتير لان معلوماتي قليله بس اي حاجه هقراها والأقيها مفيده هكتبها.
مستنيه ردكم
اهلاً مرمر احبك الذى احببتينا فيه منورة
يا بنات لا تنسوا اهلنا فى غزة الليلة من الدعاء
29-12-1429 هـ, 04:01 صباحاً

مى

مرسي على ردك يا جميل وانا مستنية منك اسم ورقم المحل

وسؤال بايخ معلش اللتر واللتر ونص الزازة بكام لوك اند لوك
29-12-1429 هـ, 10:39 صباحاً

دينا بمناسبة اللاب توب بتاع المناهج عايز ابشركم بأحدث صيحة فى عالم التعليم

انبسطوا يا بنات بناتنا وولادنا كلهم ناجحيين على طول ان شاء الله بمذاكرة او من غير مش فارقة

اخر اختراعات وزارة قلة التربية وقلة التعليم " التقويم الشامل"
29-12-1429 هـ, 10:46 صباحاً

"وزير التعليم: 50% من التقويم الشامل للتلاميذ مخصص للأنشطة
شدد الدكتور يسري الجمل، وزير التربية والتعليم، علي أهمية ممارسة الأنشطة داخل المدارس، بعد أن أصبح لها وزن نسبي يمثل ٥٠% من تقييم التلاميذ، ضمن برنامج التقويم الشامل المقرر تطبيقه هذا العام علي الصفين الخامس الابتدائي، والأول الإعدادي والعام المقبل علي الصفوف السادس الابتدائي والثاني والثالث الإعدادي."
29-12-1429 هـ, 10:49 صباحاً

الساعة الآن 09:33 .