صباح الخير ولو ان الواحد مغموم من اللى شافه امبارح واول امبارح
حد يعرف حاجة عن د. نرمين او معاه تليفونها يطمنا عليها؟؟؟؟؟
هيا ننشر الخير افكارك جميلة قوى بس للاسف مفيش ولا صورة باينة حاولى تنزليهم تانى
بمناسبة الافاده كمان يا ميرو انا اقولكو بنضف الكنكة والبراد وعيون البوتجاز ازاى يمكن هى فكرة قديمة بس ممكن فى بنات متكونش تعرفها
الكنكة او البراد بملاها مية لنصها وشويه اريال بتاع الغسيل واسيبها تغلى بتقعد تفور اوطى عليها وارجع اعلى تفور وهكذا 10 دقايق وبعدين ارمى المية واغسلها وهى سخنة بليفة عغادية ولا سلكة ولا غيرة بتطلع تبرق زى الجديدة بالزبط
وعيون البتجاز برضه نفس الكلام بجمعها فى حلة المونيوم واحطلها مية تغطيها وشويه اريال واسيبها تغلى وتفور وبعدين اغسلها وادعكها شويه بتبقى زى الفل
حاجه كمان لو عندك طاسة بتاعة التحمير وبقى حالتها حالة من كتر التحمير والزيت يعنى بقت سوده من بره وعليها طبقة مغطية لونها هاتى قماشة وصبى عليها شويه تنر واعدكيها هتلاقى الطبقة دى راحت ورلون الطاسة بان تانى ولما تخلصى ابقى اغسليها كويس بالمية والصابون كذا مرة
نورا ----- ما شاء الله أفكارك جميله و خصوصا لعيون البوتجاز و الصينية
أنا بعمل الكنكة و البراد زيي ما بتقولي
مع don دايما احلى
نورا

نرمين كويسة طمنتنا عليها فى الملف التانى ربنا يحفظهم ويحرق اليهود قادر يا كريم

حلوة فكرة التونر هاجربها ان شاء الله

بالنسبة لعيون البوتجاز

انا بحطها فى طبق وعليهم مية سخنة وبيكربونات ووشوية مسحوق غسيل وخل هلتلاقية بيفور سيبيهم شوية وبعدين باغسلهم بليفة عادى الاقيهم بيلمعوا بس الخلطة دى بتاكل الدهون وتدوبها خالص
مع don دايما احلى
السلام عليكم جميعا ازيكم كلكم وحشتونى بس اعمل اية اللى عايز يلعب واللي عايز ينزل حاجات وانا اتخانق علشان اقعد على الكمبيوتر 1/2 ساعة
روشانا ازى بنوتك واية اخبار الحضانة الجديدة .يا رب تكونوا مبسوطين .انا الحمد لله لقيت حضانة ظريفة فى شارع متفرع من حسنين هيكل.يا مسهل .
اية اخبار البرد معاكم .انا شغالة فطائر وبطاطا و بسبوسة (قولولى اعمل اية تانى).وبالنسبة للمعجنات فية حاجة طلعت ظريفة قوي هى اننا نحط صينية فيها مية على الرف الاسفل من الفرن ونحط الحاجة اللى هنخبزها فى الرف اللى فى الوسط .جربوها يا جماعة بتطلع الحاجة هشة وجميلة.
رمضان كريم

الساعة الآن 10:35 .