بالنسبة للتابر وير ولوك اند لوك
اللوك اند لوك موجودين فى كل مكان واسعارها مختلفه من محل لمحل بس اغلى واحد حاططهم مترو اللى جنب جنينة مول وعلى فكرة عندة الزجاجات اللى فى الصورة اللى بتدوروا عليها بس مصورتهمش ولا شفت سعرهم علشان علشان علشان كانوا محطوطين على رف عاااالى والقصر نعمه الحمد لله
دول عند الفيومى ومش غاليين والله تقريبا انا نوعت فى التصوير وعليها السعر يعنى حاطط علب الفريزر والجبنة والخضار والفاكهه والبسكوت وفبه منهم الدور الواحد والدورين والتلت ادوار وفيه منهم علبه مربعه ومقسومة من النص وفيه علب حلوة لحفظ المعجنات فى الفريزر وهكذا
اة اة نسيت اهم حاجة عندة زجاجة للخفق ب 10 ج بس وعنده علب للتوابل الواحدة ب 12 ج على ما اتزكر
على فكرة مش لازم تجيبوا الحاجة كلها مرة واحدة هاتوا اللى محتاجينه الاول
حتلاقوهم داخل المحل مكان ماهو حاطط النتايج والشنط لجوه فى الاخر

دى حلوة جدا ليها ايد

دى للبسكويت

دى زجاجة الخفق من فوق

دى للمعجنات والخضار

ودى دورين فوق بعض ومرسوم على الورقه كابوريا

المهم لقيت محل كبيييييييير وجميل جدا زى محل الابيارى تقريبا بس ارخصصصص وعنده حاجات جميلة وعريبه اشتريت منه الشبشب دة على اساس انك تلبسيه وانتى ماشية على الباركيه بيلمعه منه فيه او ممكن لو لقيتى تراب على الارض تلبسية وتعدى عليه تمسحيه سعرة على ما اتزكر يا 15 0 يا 20

دة اسمه ودة شكل المحل من بره
هو خلف النادى الاهلى جنب فرحات بتاع الكباب

بصوا دى لذيذة دواسة

تحميل الصور علق تانى يا بنات كنت لسة حنزلكم حاجة اشتريتها من عنده جميلة جدا ورخيصه جدا عموما حستنى نص ساعه كمان ان منجحتش المحاولات يبقى بكره بقى ان شاءالله

طلب غرييييييب حد يعرف حد قريب منه فى اى بنك يا بنات ؟؟

الله يا دون

حاجات جميلة جدا

انا محسن الفيومي دي مش بعرف اروحه غير يوم الجمعة و كل ما اروح الاقيه قافل

يا تري هو بيقفل يوم الجمعه ؟

و انا ان شاء الله بكرة هروح مركاتو اجيب حاجات الشهر ان شاء الله

و هبقي اشوف الجديد هناك

و المحلات اللي عند النادي الاهلي قريبة من بيتي و كنت بعدي عليهم كتير

ابقي افوت عليهم

اشوف الجديد

للاسف معرفش حد في اي بنك
قال تعالى: ( قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ )
[سورة: الزمر - الأية: 53

الساعة الآن 02:26 .