خلاص يا هيا انا حطيت النظام و احنا بدري اهه مش احنا قلنا يوم الحد الصبح هنبدأ كان المفروض احطه امبارح بس معلش يا كوكو النت كان عندي واقع بس خلاص خشي يللا و ظبطي الدنيا لسه حالا كاتباه
السلام عليكم اخواتي الغاليات في المنتدي الحبيب جزاكم الله كل خير علي ماتقدموه لنا من معلومات ونصائح مفيدة انا استفدت جدا منها وكل الشكر للاخت الغاليه دون علي مجهوداتها الجبارة في الملف ربنا يجعله في ميزان حسناتها يارب ويبارك لها في وقتها واولادها يارب اخواتي الغاليات لاتنسوا اخوانكم في غزة من الدعاء وغدا صيام ان شاء الله وبعده صيام عاشوراء لاتنسوا اخواتي الدعاء لهم وخصوصا عند الافطار يارب انصرهم واهزم عدوهم يارب ان شاء الله النصر قريب مع تحياتي للجميع ارجو ان تقبلوني اخت لكم في المنتدي فأنا اتشرف بصحبتكم واحبكم جميعا في الله وللجميع كل التحية والتقدير.
اقتباس مشاركة  (don)
على فكرة اللى اشترت جزامة حلوة من عند حد تانى غير اللى انا شارياها تقولنا برضه
الحقيقة انا عندي فكرة تانية عن الجزامة

انا اشتريت الجزامة بتاعتي من المناصرة
خشب اسطر وفيها تهوية كانية تحفة وجواها ارفف
ده بيديني حرية اني ممكن املاها على اخرها فوق بعض مش بس 3 اجواز في الرف

يعني بتاخد اكتر بكتير من اللي دون حطاها وشكلها قطعة موبيليا بس طبعا اغلى
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
معلش انا اسفه علي التاخير .اولا ازيكم كلكم وحشتوني جدااااااااااااااااااااااااااااااا
اما بخصوص اللي سالو عن ازاي بسيح الصابون انا ببشره او اكسره صغير خالص وبعدين شويه ميه ورد صغيرين وشويه ميه من الحنفيه واحطهم في حله علي نار واطيه لحد ما يدوبو خالص وبس
السلام عليكم وحشتونى اوى انا متبعاكم من فتره بس ما كنتش باحط ردود يا ترى يا دينا فاكرانى؟ ربنا يجازيكم خير كلكم و
على فكره انا تبع المنصوره فاى سؤال ان شاء الله ممكن اساعد

استغفر الله لى ولوالدى ولزوجى ولاصحاب الحقوق على وللمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

الساعة الآن 10:58 .