عندي يا جماعة طلب جزاكم الله خير
انا عندي صديقة عزيزة جدا..عايزة دكتور مخ و اعصاب كويس و يا ريت يكون في منطقة الجيزة..أو في اي مكان
انا عايزة دكتور كويس جدا..و يكون شاطر
و ربنا يبعد عنكم كل شر
ساعدوني منفضلكم بأرقام التليفون او الأسامي و العناوين
اقتباس مشاركة  (miro)
بقى كده يا دندونة طيب انا هوريكي

ههههههههههههههههههههههههه

بصي بقى اخر افتكاساتي مع التبر وير اني غسلت الجرجير وحطيه فيها

عارفة قعد قد ايه اسبوعين فريش وزي ماحطيته شفتي بقى التحدي

على فكرة البروموشن الجديد بتاع شهر واحد نزل

http://tupperwareegypt.com/index.php...product_id=221

ابقى وريني بقى يا دندونة يا حبيبتشي
يا مفتريه يا ميرو اسبوعييييييين حرام عليكى كفايه غيظ فينا
اقتباس مشاركة  (امانى61)
بجد انا مش بهرج وكنت جايبة حزمة تانية في التلاجة ملفوفة بالجرنال طبعا نشفت ودبلت واترمت
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
اقتباس مشاركة  (samoha_om_ali)
السلام عليكم وحشتونى اوى انا متبعاكم من فتره بس ما كنتش باحط ردود يا ترى يا دينا فاكرانى؟ ربنا يجازيكم خير كلكم و
على فكره انا تبع المنصوره فاى سؤال ان شاء الله ممكن اساعد
حمدالله على السلامة يا سموحة والله انا عملتلك نداءات كتيرة فى حواء وفى الملف بتاعنا للى يعرف حاجة عنك يطمنا والله ..... نورتى الملف والحمدلله انك بخير ومتغبيش عننا يا سموحه الملفات متستغناش عنك
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
منى

الفراخ البانية ب 40

السجق ب 33
بالف هنا وشفا يا امانى جربى كمان الكوردون بلو حيعجبك قوى بس هما دايما بيغيروا فى الحشو
وبالنسبة للاسعار بتتغير تبع اسعار الفراخ يعنى لما كانت الفراخ غالية الفترة اللى فاتت كنت بجيب من عندهم كيلو البانية ب 50 ج
وكفتة البطاطس بتاعتهم حلوة
اقتباس مشاركة  (amirasidky80)
عندي يا جماعة طلب جزاكم الله خير
انا عندي صديقة عزيزة جدا..عايزة دكتور مخ و اعصاب كويس و يا ريت يكون في منطقة الجيزة..أو في اي مكان
انا عايزة دكتور كويس جدا..و يكون شاطر
و ربنا يبعد عنكم كل شر
ساعدوني منفضلكم بأرقام التليفون او الأسامي و العناوين
ايوة انا عارفه دكاترة كويسة جدا حبصلك بس فى دفتر النقابة على تليفوناتهم وحرسلهملك على الخاص
اقتباس مشاركة  (امانى61)

سيبيها دى بتغيظك يا امانى استنى بس لما الطلبية الحديدة توصلنى وانا حغيظهالك او بفكر نخلى حماتها تتبنانى انا وانتى واهو اوفرررر

اية دة معلش امانى دخلت فى روشانا مجراش حاجة ولسه كله من التبر وير

يا ميروووووووووووووووووو شكلى بقى وحش قوىىىىىىىىى طول الوقت تلاقينى فى قسم البلاستكات

ابلة دينا الله يخليكي وانتي هنا اوليلي ماركة ميزان حلوة وماركة فرن كهرباء حلوة عشان يمكن اتهور بكرة واشتري بمناسبة يوم الاجازة

وكل سنة وحضرتك طيبة بمناسبة عاشورة مش الاجازة
لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

الساعة الآن 06:00 .