اقتباس مشاركة  (don)
حد منكم شاف منافذ البيع الجديدة دى يا بنات ؟؟؟؟؟؟
انا اقولكم فى السريع لحسن والله نازلة حالا بس راجعالكم على طول
دول عبارة عم اكشاك كبيرة موجودين فى كل مكان اتفتحوا رسمى اول امبارح هما تبع شركة وطنية اسمها الصافى حاليا بيبيعوا مقاسات مختلفه من زيت الزيتون النص كيلو تقريبا ب 10 ج وزجاجات ماء معدنى وبعد اسبوع حيبيعوا صلصة وسمنة ومنتجات تانية واللى بيبيع فيهم عساكر هنا فية كشك خلف دار الدفاع الجوى والتانى فى شارع النزهة نفسه عند سور الباركينج الكبير

ازيك يا ابله دينا فينك من زمان رينا يطمنا عليكى دايما

انا شفت المنافذ ديه من حوالى من 3 اسابيع
فيه واحد قدام مسجد رابعة العدوية فى السور بتاع الجيش اللى هناك بس اعتقد لسة مش شغال
موقع قرءان رائع ادخلى من هنا
http://www.tvquran.com

اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
وبعدين فيكى يا ميرو مش هاتجيبيها لبر ولا ايه

اللهم اخزيك يا شوشو

وتجيبي الجرجير تقعدية اسبوعين لية يا مفترية ماتجيبي على قد الاسبوع

بقولك اية كنتى حطاة فى العلبة ناشف ولا مبلول ؟؟؟؟؟
بقعدة لاني باكله لوحدي ومش على السلطة لا لوحده فكل كام يوم انأنأ كده وبعدين دول كانوا حزمتين وواحدة اترمت كمان

و قلتلك بحطه مبلول غسلته وحطيته بس صفيت المية يعني كان مندي بس
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
اما عن اوليو انا بجيب منه الكبيبة حلوة وخصوصا الميني كبيبة تحفة
اللهم اهديلي زوجي واحفظلي ابنتي وابني ويسرلي حالي وارزقني بحلالك واغفر لي ولوالدي وبارك لي في ذريتي امين يا رب العالمين
عاوزة اسال سؤال ضروري بس مش فاكراه ههههههههههه
هفتكره وارجع تاني
اه افتكرت والله الواحد فيوزات مخه ساحت على بعضها

المهم انا عايزة سكر قوالب او سكر مكن ومش لاقياه

حد شافه في سوبر ماركت يقولي عليه

دندونه انتي جواله في كل حته لو لقيتيه في حته عشان خاطر حماتي تقوليلي هههههههههههههههه

الساعة الآن 08:15 .