ميرو

حلوة الفكرة دى بس جبتى الخيط الدهبى ده منين من الصاغة؟؟؟
مع don دايما احلى
بصراحة الملف جميل و ان شاء الله الكل يستفيد بالنسبة لمنظفات و المنديل و البمبرز و الحجاد دي طبعا في محل اسمة سامي في ميدان الجامع و كمان مجمة هليوبليس بيبيعوا الحجات دي سعر الجملة يعني البامبرز و الشامبوهات و الكريمات و المبيدات

كمان اللي اعرفة من الفرق ما بين البيض الاحمر و الابيض ان الحلويات بيستخدموا فيها البيض الاحمر عشان أقل زفارة اما السلق انا بضل البيض البلدي للسلق بيكون احلي
اللهم اني استودعتك زوجي كله سمعه وبصره ولسانه وفرجه فأحفظه لي يامن لاتضيع ودائعه
اقتباس مشاركة  (don)
بمناسبة طراوة الشعر يا صفصف حد يا بنات يعرف حاجة كويسه بتطرى الشعر ؟؟؟ اهو ممكن انتى يا لاروز او رانيا او مدام شيرين مثلا يكون عندكم بره حاجة كويسة تقلولنا عليها واحنا نشتريها من هنا
حمام الزيت يا دون بيطرى الشعر جدا

وكمان فى كريم باراشوت بجوز الهند للشعر ممتاز جدا وكمان غير دهنى بستعملة على طول لما اسرح لبنتى وبعد الحمام
وساعات بعد الحمام بالذات احط فى ايدى من الكريم وعلية لحسة زيت املا ااقلبهم فى بعض وادلك بيه شعرها

عشان زيت املا مفيد بس بيدهنن الشعر جامد
مع don دايما احلى
اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
حمام الزيت يا دون بيطرى الشعر جدا

وكمان فى كريم باراشوت بجوز الهند للشعر ممتاز جدا وكمان غير دهنى بستعملة على طول لما اسرح لبنتى وبعد الحمام
وساعات بعد الحمام بالذات احط فى ايدى من الكريم وعلية لحسة زيت املا ااقلبهم فى بعض وادلك بيه شعرها

عشان زيت املا مفيد بس بيدهنن الشعر جامد
حمام زيت ولا كريم يا روشانا ؟؟؟؟ انا بفتكر ان الزيت بينشف ولا غلط ؟؟؟ وفعلا عيب زيت املا انه بيدهنن

دون بمناسبة البيتزا اللى بموت فيها

فيه محل بيتزا اسمة اليكس فى مكرم عبيد مش عارفة فى شارع الابيارى او اللى موازى ليه

وليه فرع فى اخر مترو عبد العزيز فهمى وفروع تانية
نمرته 16008

ممتاز جدا واسعارة حلوة وبيبع سليز زى مابتقولى يا دون بس مش عارفة الحجم زى اللى فى الصورة ولا اصغر بس السعر ااقل فية سليز ب 8 وفيه ب 7 وفيه ب 9 واى سليز معاها كانز

سورى يا جماعة بصيت على المنو الجديدة لقيت السلايز
ب 9 و 10 و 12 وبرضه السلايز معاها كانز فرى
مع don دايما احلى

الساعة الآن 10:09 .