والبيركس كمان صحى جدا

بالمناسبة الابيارى منزل عرض للبيركس ماركة فرنسي تقريبا "payrx" التلاتة ب 154 بايدين وب 145 تقريبا من غير ايدين بيضاوى الشكل 3 احجام فى بعض

وعندة ماركة اسمها اركوزين ارخص من البيركس وانا حسة اناه كويسة برضه ان شاء الله ناوية اشترى منهم لان برضه البيركس بتاعى الله يرحمة مش باقى غير 2 صغيرين
مع don دايما احلى
متشكرة يا ميرو على اهتمامك

روشانا الحقيقة الطلب ده صعب شوية بس اعتقد ممكن تجيبى صوانى تقديم الرخيصة وتستخدميها انا باعمل كدة
على فكرة يا ميرو انا بجيب طواجن فخار مش مطلية خالص لا من جوة ولا من برة
وبتبقى حلوة اوى اول ما بجيبها بدهنها سمن بلدى وعسل اسود واحطها فى الفرن شوية وبعد كدة اغسلها واتفرجى بقى على طعم الاكل بعد كدة...

************MoOnty**********
اقتباس مشاركة  (mooty)
على فكرة يا ميرو انا بجيب طواجن فخار مش مطلية خالص لا من جوة ولا من برة
وبتبقى حلوة اوى اول ما بجيبها بدهنها سمن بلدى وعسل اسود واحطها فى الفرن شوية وبعد كدة اغسلها واتفرجى بقى على طعم الاكل بعد كدة...
الرجل بتاع الفخار قالى كده فعلا عنده حاجات مدهونة بورنيش وحاجات مدهونة عسل اسود ومحطوطة فى الفرن والاتنين بيلمعوا قدامى بس اللى بيقول عليها مدهونة عسل كان اللميع بتاعها زى مايكون مشرخ كده خطوط صغيرة

بس انا مفهمتش الفرق والله اعلم كلامة صدق ولا لأ طبعا الاضمن لو تقدرى تعملى كده فى البيت
مع don دايما احلى
السلام عليكم
الملف هايل هايل جدا انا متابعكم بس فى صمت ياربي افدتونى جداجدا ربنا يجعله فى ميزان حسناتكم ان شاء الله
وابله دينا مش مقصرة الحمدلله ربنا يجازيها خير على احب اقولها انا اشتريت الفود بروسيسور من ماركاتو براون حلوة جدا وعلى اد ميزانيتى هبقى اصورها وانزلها .... ومتشكرة جدا على اهتمامك
بس عندى سؤال ويارب حد يفينى عندى سالوبت بنتى لونه بنك وكان من السعوديه وحلو جدا بس ياخسارة جت عليه بقعه دوا لونها اصفر ومش راضيه تطلع ابدا ابدا جننتنى جربت معاها كل حاجه كلوركس الوان ومنظف بقع مفيش فايدة
لو اى واحدة عندها وصفه تطلعها ربنا يجازيها خير

الساعة الآن 10:38 .