اقتباس مشاركة  (ROSHANA)
وبالنسبة للتكييف اتاكدت ان اكتر حاجتين الناس بتشكر فيهم ترين وكاريير الاتنين امريكانى

وجوزى رافض تماما على اساس المقاطعة وانا معاه برضه قلتهم احسن
خلاص سيبيه يقعد فى الحر يا روشانا انتى نصحتيه وعملتى اللى عليكى المشكلة ان احنا قلبنا طيب ومبيهنش علينا عشان كدة زى بعضه عشان خاطرك بس سسسسسس هاتيله مروحه يلالالالا نعمل بأصلنا
وعلى فكرة انتى ممكن تشترى ميراكو او ترين وهاتى موس وأكحتى الاسم بس واكتبى بالفلوماستر توشيبا العربى المصرى

اقتباس مشاركة  (miro)
مرمر يا قمر
بصي الاختراع ده رائع وماركة براون ممتازة انا عندي بقالها فوق ال12 سنة بجد رائعة
وباستخدمها علطوول حتى في الحمل
المشكلة انك بس ميكنش جلدك من النوع الحساس
يعني بيتاثر من كل حاجة لكن لو عادي بجد متتردديش وادعيلي
لأ معلش بقى يا مرمر ده اختراع فااااااشل وانا عندى من ( هيا عند ميرو من 12 سنة ؟؟ طب استنى ) انا بقى عندى من 32 سنة وتسمع حسك وحس المنتدى كله فى الدولاب مشافتش النور من يومها انا جيت استخدمها اول واخر مرة ويااااااادوب بسمى لقيت حاجة بعيد عنك كلبشت فى ايدى ولو شاطرة تطلعى ايدى من الحديد بتاعها وعامله علامة لحد دلوقتى من الجرح فمتسمعيش كلام ميرو
وحتدعيلى برضه
22-01-1430 هـ, 12:03 مساءً

ياااااااااااااااميرو انا قتيلة المكنسة بتاعه فتافيت وسيبى اللى يتأمر يتأمر واللى متعجبوش معلش خليه هو يا يقوم يكنس يا يجرى بالمكنسه دة انا حطلعلها العفش كله بره على السلم وبسلامتها تنضف زى ما هيا عايزة
22-01-1430 هـ, 12:07 مساءً

اقتباس مشاركة  (ام مريم@سارة)
الكتالوج هنا
http://maywayegypt2008.jeeran.com/

كيكاتهم جميلة وتوابلهم
وكمان جربت الشاور جل بتاعهم تحفة
وبيقولوا مجموعة كليوباترا بتاعة الشعر حلوة وبنات هنا كتير شكروا فيها
يارب اكون افدتك بحاجة
ممكن تقوليلي لو سمحتي ازاي احصل علي المنتجات دي يعني لو رحت اي فرع ليهم ممكن اشتري عادي و لا الموضوع كده زي افون واوروفليم؟؟؟
و ازاي احصل علي الكتالوج بتاعهم؟؟؟
و المنتجات بتاعتهم ممكن تجيلي لحد الشغل؟؟
انا شغلي في مدينة نصر خلف طيبة مول
22-01-1430 هـ, 12:14 مساءً

اقتباس مشاركة  (don)
ياااااااااااااااميرو انا قتيلة المكنسة بتاعه فتافيت وسيبى اللى يتأمر يتأمر واللى متعجبوش معلش خليه هو يا يقوم يكنس يا يجرى بالمكنسه دة انا حطلعلها العفش كله بره على السلم وبسلامتها تنضف زى ما هيا عايزة
اناطبعا متابعه الملف بس بصمت
بس المكنسه دى عجبتنى
يا سلام حد يلاقى الراحه دى وما يترحرحش
22-01-1430 هـ, 12:21 مساءً

دينا

لا جوزى معاه حق طبعا دى ااقل من ااقل حاجة ممكن نعملها المقاطعة ربنا ياخد الامريكان على اليهود
22-01-1430 هـ, 03:50 مساءً

الساعة الآن 11:18 .